Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
swiffer schreef:Trouwens, heeft hij bloed geprikt om je TSH/T4
swiffer schreef:135/90 is ook niet veel te hoog. Zelfs niet zorgwekkend. I
tienus63 schreef:zolang ik maar duidelijk weet dat het in het belang van het onderzoek is.
swiffer schreef:Kan die joker niet eens zelf een bloeddruk meten met analoge meter en stethoscoop? Want die meters zijn het betrouwbaarst. (Mits je er mee om kan gaan)
tienus63 schreef:swiffer schreef:Kan die joker niet eens zelf een bloeddruk meten met analoge meter en stethoscoop? Want die meters zijn het betrouwbaarst. (Mits je er mee om kan gaan)
Het blijkt bij mij overigens dat de bloeddrukmeter van de thuiszorg of zelfs de polsmeter van Braun, het behoorlijk eens is met de uitslagen in het ziekenhuis.
Chiqa schreef:Maar ik voel me zo verschrikkelijk rot onder wat er gebeurd is dat ik al weer
2 dagen in een enorme roes leef.
Ik kan gewoon niet geloven dat dit gebeurd is, en hoop dat een HA me iets meer kan vertellen.
Farouche schreef:Ze drukken het helemaal plat tussen 2 dingen en strelen weet ik niet, want ik ken iemand die erheen ging en die was achteraf toch aan het zeuren dat het zeer deed omdat ze het zo dicht op elkaar drukken. Dus ik neem aan dat dat de methode is, maar ik heb nooit zo een onderzoek gehad dus ik weet het niet, ik zou zeggen zoek eens wat op google.
Chiqa schreef:Nee het was geen drukken, het was strelen!!!!
Ik ga volgende week naar mn eigen huisarts, en ga dit hele verhaal vertellen.
Ik ga dus ook van de verdere onderzoeken afzien.
Aan alles blijkt wel dat er iets met mn schildklier is hoor,
eigenlijk is er geen klacht die ik niet heb.
Maar ik voel me zo verschrikkelijk rot onder wat er gebeurd is dat ik al weer
2 dagen in een enorme roes leef.
Ik kan gewoon niet geloven dat dit gebeurd is, en hoop dat een HA me iets meer kan vertellen.
sikrit schreef:Klopt naar mijn idee niets van! Ik heb verschillende borstonderzoeken gehad; door de huisarts, de assistentes van de mammografie in 2 verschillende ziekenhuizen, meerdere echo's en MRI sscans. Als mijn borsten betast werden was dit stevig om mogelijke knobbels te voelen en met strelen kun je dat niet! Niet meer naar toegaan en voor jezelf misschien je onvrede uitspreken tegenover hem; let ie misschien bij de volgende patienten beter op zijn tellen!