Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angelstears schreef:MoonChloe schreef:laatste tijd beetje weinig fruit gegeten toevallig?
ik eet nooit fruit en heb ook nooit blaren
dus denk niet dat dit aan de orde is
Sophie2 schreef:Nou, ik ben laatst ook naar de dokter geweest voor mijn hand, maar de pijn was net weer over. Hij zei toen tegen mij, ik heb liever dat je op het moment van de klacht zelf langs komt. Dus ik weet niet of hij er dan nog wat aan heeft, hij kan de blaren niet meer zien enzovoorts toch? Bocasan, wat is dat voor een spulletje?
Sophie2 schreef:Omdat ik zovaak blaren heb en ik en mama wel zeker wisten dat de dokter er niks aan zou kunnen doen, daarom niet
Mocca schreef:Sorry hoor, maar is het vaak terugkomen van blaren niet júist een reden om naar de dokter te gaan?
En hebben jij en je moeder dezelfde opleiding gedaan als de dokter?
Krijg een beetje het idee dat je er niks aan wilt doen. Je vind jezelf heel zielig maar ondanks dat meerdere mensen zeggen dat je naar de dokter moet gaan doe je er niks mee. Wil je wel dat het stopt?
Een bezoekje van 10 minuutjes aan de dokter en je hebt er misschien nooit meer last van. Dat is toch niet zoveel werk?
Soof89 schreef:Ik dacht altijd dat aften kwamen van ongewassen fruit..
Jilletje schreef:heb je mkz????
okeej ff zonder gekte, je kan het beste naar de dokter gaan!!! ziet er niet gezond uit!!!
Mocca schreef:Sophie2 schreef:Omdat ik zovaak blaren heb en ik en mama wel zeker wisten dat de dokter er niks aan zou kunnen doen, daarom niet
Sorry hoor, maar is het vaak terugkomen van blaren niet júist een reden om naar de dokter te gaan?
Sophie2 schreef:Omdat ik zovaak blaren heb en ik en mama wel zeker wisten dat de dokter er niks aan zou kunnen doen, daarom nietEn toen met m'n hand was omdat het weekend was
. Maargoed, @runningkawa, tomaten vind ik echt heeeeeeeel vies, maar misschien moet ik het dan maar is leren eten, als het echt schijnt te helpen!
jackgirl schreef:Mocca schreef:
Sorry hoor, maar is het vaak terugkomen van blaren niet júist een reden om naar de dokter te gaan?
Aan aften kan een dokter vrij weinig doen.