Waarom rugpijn bij ongesteldheid?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: Waarom rugpijn bij ongesteldheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:11

Marloez schreef:
Ik heb dan altijd verschrikkelijk kniepijn.. Scheve mond Dan is het niet eens van mn heup naar m'n knie, maar dan ook echt alleen mijn knie. Verward Best vreemd vind ik zelf.

Dat klinkt inderdaad wel vreemd.
Heb je het aan 1 knie? Of allebei? En is de knie dan dik? Of warm? Of rood? Kan je wel gewoon bewegen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:19

vind het inderdaad vreemd dat je last van je knie krijgt
ben benieuwd naar de antwoorden op nickeltjes vragen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:25

Ik zelf ook wel...
Als het neurale pijn is (zenuwpijn) dan kan ik wel een verklaring bedenken, maar anders zou ik ook niet weten waar die pijn door veroorzaakt wordt...

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 17:40

Angelstears; wat heb je dan geleerd?!
Vind het wel interressant zeg, ik wist inderdaad wel dat het met hormonen te maken had. Maar zo wist ik dus neit.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:43

opleiding sportmassage Knipoog
was eigenlijk gewoon een toevoeging van de leraar op een vraag van een van ons, zat dus officieel niet in de leerstof

maar omdat zoveel vrouwen met die klachten naar een masseur/fysio gaan vond ie het wel handig om het ons ook uit te leggen

nu kan ik er met een massage weinig/niets aan doen, maar het is wel lekker. Hotstones werken trouwens ook prima bij die lage rugpijn

JML

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:48

Ik krijg echt schele koppijn, soms zo erg dat ik echt uitgeschakeld ben. Pijn in mijn bovenbenen herken ik ook. Buikpijn??? Nope!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:52

Ik weet niet of het al is gezegd, maar als je last hebt van je rug, tijdens de menstruatie, helpt het (bij mij) heel goed als je vriend (of moeder ofzo) onderaan je rug gaat kriebelen, echt helemaal onderaan!
Echt heel lekker, ik word er alleen een beetje slaperig van.
Het helpt trouwens ook erg goed tegen de (ongesteldheid) buikpijn.

Heerlijk zo'n vriend die er verstand van heeft Haha!

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:28

Ik had het ook heel erg Boos!

Ik heb het ongeveer 2 jaar gehad!(was toen nog niet ongesteld)

En toen ineens werd ik ongesteld! (En werd het ineens minder maar kreeg ik in de plaats buik krampen!! Boos! )

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:30

Had nog nooit gehoord dat die banden dan verslappen, klinkt best wel logisch achteraf!!

Heb echt weinig of geen last van buik & rugklachten tijdens m'n ongesteldheid! =)

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 23:07

Fijn, dat ik het nu ook weet. Ben ik weer, wat wijzer geworden. Het is en blijft een ramp. Geen feest voor mij!!!!! Maar, ik slik liever geen pil, omdat ik dan ook soortgelijk klachten krijg, en ik vind het belangrijk, dat ik de "natuur" zijn gang kan laten gaan. Ik heb vaak ook last, van mijn gezichtsvermogen, dat ik wat wazig zie, en dan weet ik al, oh, het is weer "tijd". En ook ik, heb last van mijn benen, als ik ongesteld moet worden, of ben. En mijn rug, is ook altijd pijnlijk. Maar het ligt eraan, hoe mijn humeur is, als ik gespannen ben, heb ik veel meer last, dan dat als ik me relaxed voel. Maar, het blijven pijnlijke dingen, maar wees ook maar blij, aan de ene kant dat het bestaat, anders, waren wij ook niet ter wereld gekomen. Want het is, uiteindelijk een teken, van vruchtbaarheid!