Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amina schreef:Mja maar tel de kosten van al die scheermesjes door de jaren heen eens bij elkaar op... Zo'n epileerapparaat gaat wel lang mee.
DebbjJ schreef:Ik gebruik ontharingscreme van veet voor m'n benen, maar dan op een apparte manier, ik he b't van een vriendin.
Ik smeer allebei m'n benen in met dat spul, dan moet je even 5 minuten wachten ofzo, en dan pak een jawel aardappelschilmesje en dan van onder naar boven over je benen halen.
't is mischien wat raar, maar het werkt super bij mij. ik heb me ook nog nooit gesneden met 't mesje ofzo.
Alhoewel ik ook wel eens zo'n epileer apparaat op m'n benen zou willen zetten, dat blijven de haartjes langer weg
mmmarieke schreef:Ik epileer mijn benen sinds een tijdje met de Braun Silképil. heel fijn ding, het doet wel eventjes pijn de eerste keer, maar het blijft echt giga lang weg..
natuurlijk haal je niet in een keer alle haartjes weg, dus na een paar dagen nog eens doen en klaar is kees
lejo schreef:hoe zet je dat er dan op? met het snijvlak schuin omhoog of schuin omlaag? als je omhoog beweegt zeg maar.
als je begrijpt wat ik bedoel
Karin_88 schreef:mmmarieke schreef:Ik epileer mijn benen sinds een tijdje met de Braun Silképil. heel fijn ding, het doet wel eventjes pijn de eerste keer, maar het blijft echt giga lang weg..
natuurlijk haal je niet in een keer alle haartjes weg, dus na een paar dagen nog eens doen en klaar is kees
hoelang blijft het pijn doenben een schijterd
maar wil ook oh zo graag eens langer bevrijd zijn