Ik voel mezelf niet happy meer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: Ik voel mezelf niet happy meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:33

Tja, je zult er inderdaad wel eerst eens voor naar bv de huisarts moeten en het voorleggen. Op jouw woord een dergelijke operatie vergoeden zullen ze niet doen.

Dan is het een kwestie van hoeveel jij ervoor over hebt om een operatie wel te proberen Knipoog

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:41

Ik heb hier ook last van. Vervelend maar inderdaad niet veel aan te doen behalve een operatie. Wat ik dus echt niet van plan ben. Wel draag ik altijd voorgevormde behas en dan zie je er eigelijk niks van.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:44

Je leeft maar heel even, waarom zou je je dan druk maken over hoe je eruit ziet? Je kan er niets aan doen, je kan alleen denken ''had ik maar dit..'' of ''had ik maar dat..'' maar dat heeft geen zin; dat verandert niks. Neem jezelf voor hoe je bent; niemand is perfect en als iemand dat wel is weten we allemaal hoe dat komt. Knipoog Als je vriend niet tevreden is over jou dan moet je er misschien toch even over nadenken of je wel met hem oud wil worden.

Probeer je niet teveel aan te trekken van wat anderen vinden, zoals ik al zei; je leeft maar 1 keer en als je altijd rekening moet houden met wat anderen vinden maak je het jezelf zó moeilijk..

Ik zou me er niet zoveel zorgen over maken, gewoon lekker genieten van het leven. Lachen

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:17

Tegenwoordig worden borstvergrotingen niet meer vergoed, alleen als je van jezelf helemaal geen borst/klierweefsel hebt, dus nog niet eens cup A.
Verkleiningen worden wel vergoed, vanaf cup DD geloof ik.