Goede&Goedkope stijltang+tips...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moirsa

Re: Goede&Goedkope stijltang+tips...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 13:33

weet je welk type het is Lachen ?

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:42

Thuis heb ik een van Princess. Supersnel warm en prima stijlen. Heb van mezelf een slag in mijn haar..

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 13:47

welke van princess? Lachen

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 15:57

Geen idee. Een simpel ding, met alleen een draaiknop voor de temperatuur.. Zwart. Volgens mij heeft Philips (?) een soortgelijke!

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 17:10

Ik heb laatst toevallig nog een nieuwe gekocht, ook van Princess. Hij was in de aanbieding bij de blokker: 10 euro Haha!

Ik was het altijd van te voren zodat mijn haar er wel mooi uit ziet na het stijlen. Ook moet ik mijn puntjes goed geknipt hebben, anders is het echt super lelijk! ( mijn haar lijkt dan net stro! )
Ik zal eventjes voor je kijken wel type stijltang ik heb!

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 18:30

Elke schreef:
Ik heb laatst toevallig nog een nieuwe gekocht, ook van Princess. Hij was in de aanbieding bij de blokker: 10 euro Haha!

Ik was het altijd van te voren zodat mijn haar er wel mooi uit ziet na het stijlen. Ook moet ik mijn puntjes goed geknipt hebben, anders is het echt super lelijk! ( mijn haar lijkt dan net stro! )
Ik zal eventjes voor je kijken wel type stijltang ik heb!

en weet je het al Lachen ?

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:33

Ja, ik heb de doos gevonden. Het is ook echt de allersimpelste stijltang die je je maar kunt bedenken Haha! niet eens een aan & uit knop, gewoon de stekker erin & eruit Haha!
De Princess Nice Price Straightener
Afbeelding

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:10

Ik heb er 1 van Carmen. Kostte nog geen 25 euro en hij werkt echt super: hij warmt snel op en mijn vele/dikke haar met slag is na 1 a 2 keer eroverheen helemaal stijl Lachen
Ik zou als ik jou was gewoon even bij de Media markt kijken oid. Daar hebben ze super veel verschillende stijltangen in alle prijsklassen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:15

Ik heb er ooit eens een bij het kruidvat gekocht, was maar iets van 15 euro. Ben zo blij met dat ding, eindelijk zit mijn haar ook eens goed.
Ik gebruik hem best veel, 2 keer in de week ofzo. Heb nog nooit problemen gehad dat m'n haar er kapot van ging ofzo.

Ik was m'n haar wel met de shampoo en cremespoeling van Andrelon cair en repair en doe er na het wassen van die daily protect creme in.

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:20

Ik heb mijn stijltang bij de kruidvat gekocht.. Van Carmen, €20.

Ik gebruik 'm best veel.. 4x in de week ofzo.
Ik heb van de Knechtel (Kapperswinkel) een serum voor het stijlen.
SilkSexyHair heet het.
Best duur, en best een klein flesje.. maar je doet er echt suuuuuuperlang mee! heb t nu al n jaar ofzo, en is nog niet eens op de helft Tong uitsteken Omdat je elke keer maar 1 "pompje" hoeft te gebruiken Lachen

popika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:40

Heb 'm bij de gekocht voor een tientje, had al diverse duurdere geprobeerd, die bevielen niet, ( Heb veel krul , dus lastig te stijlen ) Hij is van Princess echt een superding, hij warmt erg snel op en maakt je haar mooi glad ( zie foto bij hierboven bij Elke ) verder gebruik ik spul van de kapper om het te beschermen en glad te maken, Schwarzkopf Slick form , blijft het ook lang erg glad mee, zelfs met mijn krullenbol ! . Wat ik ook heb ontdekt is een spray van Lee Stafford ,poker straight,(etos ) dat beschermt je haar tegen vocht, dus dan blijft het helemaal lekker lang glad , niet echt goedkoop maar het werkt erg goed. Zelfs als ik mijn cap op heb gehad dan zit m'n haar na het rijden nog glad !

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:53

Als ik onder de douche ga, maar m'n haar niet was (ik douche vaak twee keer per dag, maar als ik m'n haar zo vaak ga wassen ziet het er niet meer uit) doe ik een handdoek om m'n haar. Van de damp van de warme douche gaat je haar heel snel pluizen

popika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:13

lenneke: ja inderdaad van het vocht gaat het wel erg pluizen , een douchemuts , dat helpt ook goed, ziet er niet uit maar niemand die me ziet !
Toch jammer dat ik van mezelf geen stijl haar heb, zou veel makkelijker zijn.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 16:51

hee Lachen
bedankt allemaal..
ik heb de; rowenta elite model look gekocht op aanrade van een bokker via de PB. Lachen 30 euro maar wel alles wat ik wou zit er op Lachen

@ Elke.. Lachen Ja die zag ik ook... maar het gaat zo op stro lijken omdat het geen keramische platen zijn Knipoog

bedankt iedereen Lachen

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 14:06

ik heb een hele lange en dikke bos haar en er zitten veel krullen/slagen in.

nu ben ik ook opzoek naar een stijltang die ook goed werkt in een dikbos haar, en ik ben opzoek naar een goed serum

graag prijzen er bij vermelden

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 15:00

Hee, ik heb er een van de Blokker, 12,95 en echt een prima ding. Is snel warm (ik denk hooguit 30 seconde). Ik zou daar voor gaan hoor, waarom 60,- uitgeven als het ook voor 13 kan? Vork

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 22:34

Lynn_Nikita schreef:
goedkopen stijltangen zijn ook naar mijn mening allemaal bagger
heb er 2 gehad van kijkshop, eerse was ook krul , maar deed niet goed, werd niet warm.
hadden die niet meer en heb andere geruild, met waterreservoir van babyliss geloof ik ( of zoiets) maar werkt ook niet echt goed, 100 keer over 1 pluk, eerst 20 min opwarmen

vriendin van me doet kappersopleiding en die stijltang van haar is in 2 min roodgloeiend bijna, en 1 keer plukje haar erdoor heen en is superglad voor 3 dagen, kost iets va 60- ( ben ook al aan sparen voor!!)

weet je misschien welk merk die stijltang is?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:22

Ik heb vandaag een stijltang gekocht bij de Kruidvat. Een Ceramic Vidal Sassoon Attitude ofzo. Paars met grijs. Kan behoorlijk heet worden. Nagelbijten / Gniffelen Die van mijn zus word lang zo warm niet. Schijnheilig