help me nagels klappen zomaar om

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: help me nagels klappen zomaar om

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:41

Naomi_Haffie schreef:
als ze erop zitten enzo niet nee Knipoog

maar als ze eraf moeten, dan is vaak de hele nagel ''dood'' en heel lelijk en dun, en het ziet er niet uit Knipoog kennis van ons heeft nagel studio dus die weet er zelf veel vanaf snappie Knipoog

Nou sorry dat ik het dan zeg maar dan werk ze niet op de goede manier Clown

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:43

_Elise schreef:
nagel verharder Tong uitsteken

Idd.En bijv een hand / nagel supplement om te slikken. Werkt vaak ook goed!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:47

Breitling schreef:
Naomi_Haffie schreef:
als ze erop zitten enzo niet nee Knipoog

maar als ze eraf moeten, dan is vaak de hele nagel ''dood'' en heel lelijk en dun, en het ziet er niet uit Knipoog kennis van ons heeft nagel studio dus die weet er zelf veel vanaf snappie Knipoog

Nou sorry dat ik het dan zeg maar dan werk ze niet op de goede manier Clown

ze doet gewoon haar werk hoor Knipoog, maar ik heb van meerdere mensen gehoord dat het erg slecht is voor je nagels en dat ze lelijk en dun worden , maarja ik heb geen zin in ruzie dus ik ga er verder niet op in als je het niet erg vind Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:55

ik maak er ook geen ruzie over zeg alleen dat ze dan toch echt wat verkeerd doet.

Een goed geplaatste/verzorgde/goed verwijderde kunstnagel doet helemaal niks aan je natuurlijke nagel.

Het lijkt dunner omdat je een dikkere nagel gewent bent.
Als je 3/4 keer in de week je nagelriemen oliet blijven je natuurlijk nagels in goede conditie, die je dit niet, ja dan worden ze slap want ze hoeven niks te doen omdat er een kunst nagel over zit. Je moet ze wel verzorgen. Als je naar de kapper gaat zit het een week later ook niet meer het zelfde dat moet je zelf ook fohnen etc.

Een goed verwijderde kunstnagel brengt ook geen schade toe je vijlt immers alleen de kunst nagel. Tenzij de nagelstyliste te ver door vijlt en de natuurlijke nagel beschadigd word met vijlen.

Dat nagels beschadigen van kunst nagels is een fabeltje. Dat nagels beschadigen door kunstnagels door verkeerd werken van nagelstyliste komt heel vaak voor. Vandaar dat de kunstnagel een slechte naam krijgt.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 20:31

hmm twas maar dat ik dat gehoord heb hoor Knipoog, mar zoals ik al zei ik wil eigelijk dit topic van dat meisje niet verzieken door m'n reactie's Knipoog Tong uitsteken

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 20:39

dat verziek je ook niet, dat heet informatie geven.
Het is alleen jammer dat mensen altijd roepen dat iets slechts is als ze eigenlijk niet alles weten. Of het verkeerd verteld of gedaan is.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 20:43

hmm laten we het er dan op houden dat het me verkeerd vertelt is Clown