Mananeh schreef:Ilsiie schreef:met warm weer is het niet erg om zoveel te drinken, en sowieso, 3 liter is nog goed te doen..
je mag alleen NOOIT 1 liter of meer in één uur tijd drinken, dat gaat je lichaam niet leuk vinden!
Wat Silence zei; klopt; het gaat hier om de kleur van de urine volgens mij, je urine mag zéker neit te donker zijn, dan is het te geconcentreerd en dat is niet zo goed voor je niertjes
Zou me nog niet heel druk maken hoor
ow, dan heb ik een probleemDrink regelmatig 1 liter of meer per uur. Drink aan water zo'n 3 liter per dag, daarnaast nog koffie, thee, sapjes enz. Gemiddeld tussen 5 en 6 liter vloeistof per dag.
Laat me je gerust stellen: dat kan geen kwaad. Ik heb eens laten onderzoeken of ik misschien suiker heb omdat ik zoveel drink, maar nee ik ben gezond. Heb alleen veel zin in vloeistoffen. Arts zei dat dit geen kwaad kan. Veel drinken is goed voor nieren, blaas en nog veel meer zaken. Maar teveel in 1 keer (bijvoorbeeld 2 liter water achter elkaar) dat is natuurlijk niet goed. Maar jah, dat geldt voor zoveel dingen. Fruit is gezond, maar 4 kilo in 1 keer is ook niet echt goed voor je lijf
Nee inderdaad,en dat heb ik gevoeld,voor mij dus nooit meer!