striemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smiek

Re: striemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:19

Tja ook ik ben de eigenaar van striemen Boos! , ik heb het echt ongeloofelijk veel.
Op mijn dijen, heupen, borsten, kuiten.. ik ben laatst bij de drogist geweest, en ik heb een probeercreme meegekregen, dus kijken of dat wat is!
Als het werkt laat ik het weten!

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:25

jah, dat zou cool zijn!
ben benieuwd!!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:23

Ik smeer er gewoon uierzalf of vaseline overheen. Bij mij zie je ze haast niet meer!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:27

Ik heb dat ook, dat heet Strea of zoiets.
Is niet veel aan te doen volgens mij...

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 01:04

topsylover schreef:
Ik smeer er gewoon uierzalf of vaseline overheen. Bij mij zie je ze haast niet meer!

Bloos! en dat werkt ? ? ?
ga ik ook maar is proberen Haha!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 01:26

Dat vind ik heel knap, heb nl aan mijn dokter al eens eerder gevraagd of ik er vanaf kan komen (één van de velen), en dat lukt alleen met de jaren. Dus ouderdom is de genezing

Fnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:39

Ik heb ook horen zeggen dat vaseline werkt
Zelf heb ik het niet ..

Fnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 13:37

En ook dat veel bewegen , veel water drinken en niet te strakke kledij dragen ook goe is

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 17:12

Je komt daar echt niet van af met 1 of andere creme, als je ze al hebt en je begint dan met smeren ben je al te laat.

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 17:20

Ik heb het zelf gekregen toen ik een jaar of 12 was. Echt ik vond het afschuwlijk! Helemaal toen de dokter had gezegd dat het nooit meer weg zou gaan(het was toen heel erg rood). Ik heb toen aardig gehuild. Nu 3 jaar later zie je er eigenlijk niks meer van. Ja, alleen als je er op let natuurlijk.

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 17:23

Ik heb ze op mn dijen een beetje (van die lichte strepen) maar bij mijn buik heb ik hele andere, grote.

Die bij mijn buik zijn heel raar en heb ik eigenlijk ook nog nooit bij andere gezien. Het zijn een aantal strepen en de grootste zijn ook wel 1 cm breed (en paars dus). Ik ben wel stevig, maar heb toen ik die strepen kreeg geen last gehad van extreme gewichtstoename. Erg vervelend en ik ga er toch nog een keer mee naar de dokter.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 17:25

Ik heb ze ook, op mijn borsten en bovenbenen. Je kan er niets aan doen, omdat het gescheurd weefsel is, en dat blijft gescheurd, ze worden wel lichter in de loop der jaren.

Tenminste zo heb ik het geleerd tijdens mijn opleiding schoonheidsverzorging/visagie.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:42

Het zal nooit weer weg gaan, ze worden wel lichter in de loop van de jaren. Het is de onderhuid die scheurt en niet meer hersteld. Ik heb zo'n mooie zebrabuik overgehouden aan de zwangerschap. Ik ben nu een tijdje bezig met smeren van die Dove Firming gel (voor de stevigheid werkt het niet Tong uitsteken ) maar de striemen zijn minder goed zichtbaar Knipoog

Beccaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 18:25

Ook ik heb er last van Huilen van het lachen. Ik heb het gekregen doordat ik door stress en dat ik niet lekker in me vel zat veel en veel meer ging eten dan ik ooit heb gedaan. Bij mij is het op dit moment wit, maar heb ook periodes dat het rood is. Ik heb veel striemen aan de bovenkant van mijn dijbenen en een klein beetje op kont en borsten. Het is de laatste tijd al wat minder aan het worden. Wat ik nu anders doe dan een 1 jaar geleden is dat ik veel meer beweeg en water drink etc. Misschien dat het hierdoor minder wordt ik weet het niet. Ben iedergeval wel blij dat het nu al minder is Haha!.