daniella74 schreef:Ik werk 11 uur per dag, ik eet ook meer dan dat Sonja wil. Als ik dat niet doe kan ik net zo goed meteen op de grond gaan liggen.
Heb ik ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:Ik werk 11 uur per dag, ik eet ook meer dan dat Sonja wil. Als ik dat niet doe kan ik net zo goed meteen op de grond gaan liggen.
daniella74 schreef:Ik doe ook geen SB, dat mens loopt vet binnen en ik verdom het om haar verbouwing te spekken. Als ik die stem alleen al hoor. Ik probeer zo min mogelijk te eten en zoveel mogelijk alleen gezonde verantwoorde hapjes. De eerste 2 kilo is er al af in een week tijd.
loes-freke schreef:ik moet 50 kilo afvallen.
ben nu maand bezig met weet hoe je eet, en moet zeggen het werkt goed.
je mag elk uur wat eten als maar niet meer is dat 100gr.
vis, kip, ei, 20+ kaas mag je zonder problemen eten.
1/2 appal en een 1/2 banaan op een dag en groente tot maximaal 200 gr, hangt van groente af.
ik val gemidddeld 1 kilo per week af.
laten staan, rijst, aardappellen en suiker zo mogelijk ook zoetstof waar geen aspartaam in zit.
en frisdranken die khd vrij zijn.
sonja bakker is niet zo als men denkt, als je hier mee stopt kom je weer in je gewone eet gewoonte waardoor je weer aan komt, dat is hier niet mee.
ook moet je aan de 10.000 stappen per dag zien te komen.
echt het werkt en je blijft als moet ook op gewicht door gewoon weer alles te eten, alleen afgewogen en niet meer dan 85khd per dag na binnen werken.
iedereen veel geluk met afvallen.