Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zelf gewoon gekleurd. Hier ff voorbeeldje:
.
niet oranje of groen
(helaas wilde ik eigenlijk liever heel donkerbruin, dus ben ik toen zelf aan de garnier-thuisverf geslagen
Maar ook daarmee ben ik nooit groen of oranje geworden 

Ik moet wel zeggen dat ik van mezelf donkerblond ben hoor, dus niet hoogblond.
Hannanas schreef:@ roelke Maar jij hebt wel donkere wenkbrauwen!
Staat leuk Roelke, dat donkere haar! Wat heb je nu? Lijkt een beetje donkerblond/lichtbruin zo in de zon?
Ik heb voor vrijdag een afspraak staan bij een goede kapsalon in amsterdam, dus hopen dat ze daadwerkelijk zo goed kunnen verfen! ( devils and angels )
@ elmira, jij had een paarse bruintint?
ik heb gewoon een kleur uit de schappen gepakt?
Ik wil wel dat het er natuurlijk uit ziet. Maar ik weet dus niet welke kleur bruin ik moet nemen.
Sammiej schreef:Ik verf elke keer mijn haar bruin.. heb zo weer blonde (witte..) uitgroei
Zeer vervelend en slecht voor m'n haar

NaNi schreef:Ik vind het alleen HEEL erg vervelend dat wanneer je echt hoogblond bent, en je verft je haar donker, je uitgroei precies een soort brede, kale scheiding is...

Revanches schreef:Mijn vraag is juist tegenover gestelde:
Van Bruin naar blond, Wie?

deze foto is stiekum genomen met een sterke zoomlens

Dus ik moet het wel echt blijven verven.
Sanniej_ schreef:Ja ik heb dat gedaan, en nee hoor geen groenige of oranje haren
Ik heb het gewoon de 1e x door mijn kapster laten verven.
Jotee schreef:Ik was vroeger spierwit, en zit nu tegen het bruine aan. (heeeeeeeel donker blond!)
Door de zon komen er allemaal lichte plukken in, waar ik blij mee ben!!! =D
Ik wou het een tijdje geleden en nu misschien nog wel bruin hebben.
Maar vind m'n eigen haar kleur toch wel mooi, en durf niet zo goed! Straks staat het me niet en dan zit ik!
ik heb het trouwens niet bij de kapper laten doen, me oma verft het voor me (nu nog steeds) en is altijd goed afgelopen.