Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niemand heeft 'gewonnen' in deze situatie, behalve jij, want als jij weer groenten leert eten ben je véél gezonder!

. Bij rauwe groenten kan je zelf de hoeveelheden kiezen + je kan stoppen met eten ervan zodra je daar zelf behoefte aan hebt ... afkoelen en slecht worden zal het niet zo extreem snel + het is makkelijker als tussendoortje. Paprika kan je in twee snijden en dan in reepjes, in een potje en dan ergens neerzetten ... kan je jezelf voorbereiden en kan je er eens een reepje uit eten, ook wortelen zijn lekker op die manier ... in twee snijden (in de lengte) en dan in kleinere reepjes (ook lengte maar dan veel smaller) en dan in een potje. Ik zal eens een foto nemen zodra ik nog eens een potje maak
. 
zodat ik de smaak niet proef. Het enige dat ik nog een béétje lust, zijn bonen en erwten, en dat was het dan ook. Niet omdat ik het lekker vind ofzo, maar omdat je er bijna niks van proeft.
lust eigenlijk alles in die opzichten wel vind wel lekker alleen sommige dingen moet je zolang wachten voordat gaar is. Maar lust je echt helemaal niks of gewoon bepaalde dingen..

ik ga proberen ze stuk voor stuk te antwoorden. Maar ik ben pas net wakker
maar iig; melk heb ik dus ook eigenlijk nooit gedronken, ja toen ik een ukkepukje was.
. Is eigenlijk ook weer zo zonde van de aardappeltjes hihi.
. Zijn er meerderen die dit lekker vinden of niet?
. Dus dat doen we voorlopig nog maar even niet
. Maar naar de markt is wel een goed idee.
dessie schreef:roosje84: Babypotjes is misschien wel een idee. Haha iedereen zal wel denken als ik dat koop, zij nu al een kind. Zijn er meerderen die dit lekker vinden of niet?