Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben al lang blij dat ik niet van snoep etc hou
ik kan mee heel goed inhouden hoor

.
lekker eten ging voor!!
Vende schreef:Maar maar maar ik kan d'r gewoon niet over uit dat je dan niet stopt als je het zo vervelend vindt en af wilt vallen

Moet wel zeggen dat ik de ergste tijd heb gehad, het gaat steeds beter! 's Ochtends was er niets aan de hand, maar op school in de pauze kon ik hhet al moeilijk laten om ietslekkers te kopen. En als ik dan na school thuis kwam, oei oei dan was het erg moeilijk om van al het lekkers af te blijven hoor. En als we niets lekkers in huis hadden en ik toevallig toch naar het dorp moest, dan kocht ik toch gewoon wat lekkers. Ik kom er eigelnijk ook niet door aan, wat dat betreft kan ik eten wat ik wil. (al is dat nu wel steeds minder geworden, nu heb ik het idee dat ik toch een stuk sneller aankom)

)
Het punt is alleen dat ik WEL aankom hahahaha
Vende schreef:Maar maar maar ik kan d'r gewoon niet over uit dat je dan niet stopt als je het zo vervelend vindt en af wilt vallen

), 's avonds groot bord avondeten en na 22.00 vaak nog een bordje japanse noodles, tosti's, McDonalds (cheeseburger of kipnuggets), ovensnacks (kroket, frikandel of Americano's), chips of een stuk kaas...