Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:K_im schreef:Dat kan wel zo zijn, maar JessEY zal het er niet echt beter op maken. Je zal er niet echt uitgerust van raken ofzo. Het is heel leuk allemaal, en ik zeg je ook niet dat je moet stoppen. Maar het ziet er een beetje vermoeiend voor je uit.
Jessey geeft me juist energie doordat ik buiten ben en beweeg. Van sporten krijg je energie, dat is nou eenmaal zo. Als ik de hele dag dingen doe die niet inspannend zijn word ik hoe langer hoe moeier.
Als ik bij Jessey ben geweest heb ik vaak daarna weer een paar uurtjes energie voor andere dingen waar ik de energie niet voor heb als ik de hele dag binnen dingen heb zitten doen.
K_im schreef:[naam] schreef:Jessey geeft me juist energie doordat ik buiten ben en beweeg. Van sporten krijg je energie, dat is nou eenmaal zo. Als ik de hele dag dingen doe die niet inspannend zijn word ik hoe langer hoe moeier.
Als ik bij Jessey ben geweest heb ik vaak daarna weer een paar uurtjes energie voor andere dingen waar ik de energie niet voor heb als ik de hele dag binnen dingen heb zitten doen.
Je neemt nu wel het uiterste van elkaar. Als je niet met Jessey bezig bent, hoef je niet meteen binnen te gaan zitten.
Snapt misschien iemand wat ik bedoel. Misschien leg ik het niet goed uit..
Anoniem schreef:@ Miriam91: Ik doe bijna niks op een dag, dus daar kan 't niet aan liggen. Ik ga naar de paarden en verder zit ik meestal achter m'n computer of bij m'n konijn ofzo..
bientoi schreef:Ik had ook bloed laten prikken en daar kwam enkel uit dat ik vitamine b12 tekort heb. Maar goed ik ging daar dus pillen voor slikken maar na een paar maanden voelde ik nog steeds geen verschil.
Clausje schreef:hmm...
tegen je moeder zeggen dat je je verveel en heel veel geld nodig hebt om te shoppen
misschien help het haha
bij mij helpt het altijd als ik ga werken, niet voor het geld, maar gewoon gezelligheid!
even met je gedachten ergens anders!