Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) maar hij draaide toch om en kwam kijken. Mijn fiets was total loss en ik kon 3 dagen niet lopen door een gekneusde heup. 

Ik ben vol van achteren tegen een stilstaande vrachtwagen geknald omdat ik op het laatste moment erachterkwam dat de remmen stuk waren en dat daarom de fiets niet op slot stond.
Smurfjee schreef:Jaa, aangereden op rotonde. Auto was door gereden. Ik had bloeding in me arm, waarbij me arm + hand 5x zo dik was. Me hand ging bijna afsterven. Ben toen opgenomen in het ziekenhuis.
Anderhalf week daarna aangereden door een scooter, me elleboog op 3 plekken gebroken. Weer opgenomen en geopereerd.
Heb nu een lelijk litteken, kan mijn arm niet helemaal recht krijgen en heb er nog steeds erg last van. Is nu bijna 2 jaar geleden.
. Maar verder niks.
) opgedaan, en was zonder te kijken overgestoken. En tja, dan word je geramt door een auto (een hele drukke weg) en toen vloog me broer over de auto heen. Zijn hele knie was dik, en verder volgens mij iets van een hersenschudding. Ik weet nog wel dat ik toen heel boos was dat ik niet mee mocht met de ambulance
.
Ik denk dat ik 11 was.
brommer kon ik niet recht houden door de klap tegen de zijkant, ik kwam langs een stoeprandje, en viel zelf in een gras berm, héél goed terecht gekomen dus. brommer maakte helaas een behoorlijke schuiver, en had een kleine (schrik niet) €700,- schade
en ik denk dat de andere partij blij was van hun goede verzekering..