Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesje_Lover schreef:Wat maakt het nou uit dat je zo groot bent? En dat je nog niet ongesteld bent? Heerlijk toch, als je straks ongesteld bent dan zou je willen dat je het niet was.
Ik ben zelf 1,48m en ik zou een moord doen voor jou lengte.
(Oké overdrijven is ook een vak)
marleen_usar schreef:Heeft met lengte niks te maken,hoe langer hoe eerder ongesteld dat is niet zo.Na dat je voor het eerst ongesteld bent gewwest, groei je nog ander half jaar.
BrittKitt schreef:marleen_usar schreef:Heeft met lengte niks te maken,hoe langer hoe eerder ongesteld dat is niet zo.Na dat je voor het eerst ongesteld bent gewwest, groei je nog ander half jaar.
Dat is ook onzin
Ik ben ongesteld geworden op mn 12e of 13e maar was pas uitgegroeid op mn 16e/17e hoor..
Dat heeft ook niet altijd wat te maken met ongesteld worden
KarlijnV schreef:Riswa schreef:Ik was ook al een tijdje 14 hoor.. dus maak je maar niet druk meis!
Ja maar hoe lang was je toen?
Mistie schreef:Wees juist blij dat je zo lang word!
Misschien zit er nog wel een nieuw model bij
Ik zelf ben 1.66m ong. en vindt mezelf veel te klein.
Al m'n vriendjes die ik gehad heb zijn ongeveer een kop groter
(En ja, da's echt lastig)
Maak je niet druk, iedereen is mooi, iedereen is uniek!
BrittKitt schreef:marleen_usar schreef:Heeft met lengte niks te maken,hoe langer hoe eerder ongesteld dat is niet zo.Na dat je voor het eerst ongesteld bent gewwest, groei je nog ander half jaar.
Dat is ook onzin
Ik ben ongesteld geworden op mn 12e of 13e maar was pas uitgegroeid op mn 16e/17e hoor..
Dat heeft ook niet altijd wat te maken met ongesteld worden
KarlijnV schreef:Ik ben laast al naar de HA geweest, maar die zou contact opnemen met de kinderarts. Ze zij dat ik nog 5 tot 8 cm groei! Hier schrok ik heel erg van! Ik wil echt geen 1.88 worden!!
Rinne76 schreef:Iedereen wordt steeds langer !!!
Ik ben 1.78 mijn man is 1.70 m.
Onze zoon van 6 wordt geschat op een lengte van 1.85
als hij uitgegroeid is, dan wordt hij ruim een kop groter dan zijn vader
arans schreef:Maar lengte heeft niks met menstruatie te maken
Bonaire schreef:Liesje_Lover schreef:Wat maakt het nou uit dat je zo groot bent? En dat je nog niet ongesteld bent? Heerlijk toch, als je straks ongesteld bent dan zou je willen dat je het niet was.
Ik ben zelf 1,48m en ik zou een moord doen voor jou lengte.
(Oké overdrijven is ook een vak)
Niet banketstaaf bedoeld, maar mag ik vragen hoe het komt dat je zo klein bent?