bindingsangst, hoe overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Freedom1

Re: bindingsangst, hoe overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:51

wat ik vooral ook heb is het verkrampen. Het erge van al is als er iemand me aanraakt dat ik volledig begin te trillen. En je denkt dit verbeterd wel maar mooi niet.. Boos! ik ben ook vroeger veel gepest geweest. het kan idd daar ook aan liggen, want vroeger kwam er niemand aan mij. En het erge is dan dat je partner denkt dat je je niet goed voelt bij die persoon.

bindingsangst kan ik ook wel hebben. een lange relatie heb ik nog niet gehad, en ik ben het die het steeds uitmaakt dus ja...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 20:39

Dorientjuh, exactly the same!

momenteel ook een erg knappe jongen, die mss ook wel geinteresseerd is in mij, maar idd aankijken lukt niet, laat staan laten merken dat ik hem mss ook wel leuk zou kunnen vinden (ik weet het niet eens of ik hem leuk vind, enerzijds wel, anderzijds totaal niet)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:29

Lichamelijke aspect is bij mij dan weer geen probleem (tegenwoordig niet meer iig Clown ) Lachen Maar momenteel heb ik er weer eentje achter me aanlopen die op zich heel leuk is, maar meent meteen een relatie te hebben. Hij vroeg op de eerste date al of hij mee mocht naar mijn vaders verjaardag, eigenlijk hadden er toen al alarmbelletjes moeten gaan rinkelen Clown Ik dacht dat ik heel duidelijk geweest was dat ik geen zin heb in een relatie, maar de boodschap kwam niet aan dus heb ik hem gezegd dat hij me met rust moet laten omdat ik er niks in zag. Blijft meneer volhouden dat we maar weer eens moeten afspreken, mailen ("kus, je ...." Wow! ) , SMSen, bellen, de hele mikmak. En daar word ik nu dus gemeen van, brrr wat geeft dit me de kriebels.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:38

Ja, zo plakkerig is inderdaad niet leuk nee.
Zeker omdat je toch al duidelijk genoeg bent geweest.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:40

charlotvanre schreef:
wat ik vooral ook heb is het verkrampen. Het erge van al is als er iemand me aanraakt dat ik volledig begin te trillen. En je denkt dit verbeterd wel maar mooi niet.. Boos! ik ben ook vroeger veel gepest geweest. het kan idd daar ook aan liggen, want vroeger kwam er niemand aan mij. En het erge is dan dat je partner denkt dat je je niet goed voelt bij die persoon.

bindingsangst kan ik ook wel hebben. een lange relatie heb ik nog niet gehad, en ik ben het die het steeds uitmaakt dus ja...

Dat ken ik wel een beetje... Niemand moet mij zomaar omhelsen of wat dan ook.
Toen ik een vriendje had was het ook heel extreem. Ik was natuurlijk ook erg zenuwachtig de eerste keer dat je bij elkaar blijft slapen (slapen, niets verder) maar ik rilde me helemaal gek... Heel genant ook wel een beetje als je als net een mega rillent rietje bent Bloos