Ik kan wel janken, gedoe met enkel.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kukkie

Berichten: 1497
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Ik kan wel janken, gedoe met enkel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 00:07

Hai!

Heel vervelend, dit soort dingen. Ik heb zelf een keer mijn enkel verbrijzeld gehad en na de operatie bleef ik zeuren om een foto omdat ik voelde dat het niet vastgegroeid was. Fotos gemaakt, meerdere keren. De orthopeed bleef zeggen dat het wel aan elkaar zat. Tot ze het ijzer eruit gingen halen. Ik werd wakker na die operatie en toen zei hij dat het niet aan elkaar vast zat.
Ik ben toen heel boos geworden omdat ik steeds al zei dat het niet aan elkaar zat, want ik voelde dat.

Conclusie: blijf luisteren naar je eigen lichaam. En laat je niets wijs maken. Vraag, of eis zelfs, een second opinion. Ze zullen zeggen dat dat onzin is e.d. Dat deden ze bij mij ook. Heb overal raad moeten vragen om mijn dossier uberhaupt mee te krijgen naar een ander ziekenhuis. Maar uiteindelijk is dat allemaal gelukt, en met wat operaties elders, ook weer allemaal goed gekomen.
Laat je dus niet met een kluitje het riet in sturen hoor! Je voelt het zelf het beste...

Flew

Berichten: 19853
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Op Zanzibar.

Re: Ik kan wel janken, gedoe met enkel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 09:04

Dat zei ik dus ook tegen de arts, dat ik voel dat er iets niet goed zit, maar volgens hem konden ze daar dan niks aan doen. Ze weten niet eens wat het dan wel is? Nagelbijten / Gniffelen

Britt

Berichten: 18906
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Ik kan wel janken, gedoe met enkel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:40

Dan gaan ze maar door tot ze het gevonden hebben..