Mensen met lang haar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

September

Re: Mensen met lang haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:43

Ja dat blond shampoo van John Frieda is ook super spul. Dat nieuwe van Andrélon, stralend blond is ook aan te raden. Ja

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:44

Andrelon vind ik persoonlijk niet zo fijn (al gebruik ik wel Lang en Levendig Lotion van Andrelon, daar gaat het lekker van ruiken Knipoog )

kimkristin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:46

mijn haar komt tot mijn kont. Ik verzorg het gewoon nogmaal met normale shampoo. Ik gebruik wel cremespoeling en nog dat van andrelon dat drukflesje extra voor lang haar

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:47

Ik heb ook heel lang haar (over de helft van rug rug igg).

Ik was mijn haar met voedende shampoo voor droog haar (word het voller van) en daarna cremespoeling van perzikextract (vooral omdat het zo lekker ruikt, maar dit is voor futloos haar, word het ook voller)

Na het douchen doe ik er hairstylings mousse in van L'oreal, daarna voedende kokos spul van Palmers.

En daarna essential drops van Tom hair wellness(flesje van nog geen 11 cm, 11 euro Ziek )

Helpt wel super, doe ik ook voordat ik weg ga in mijn haar Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:47

Ik had eerder mijn haar tot in mijn knieholtes. Althans, als het droog was (het golfde nogal doordat het altijd in een vlecht zat) niet helemaal, maar nat echt tot in mijn knieholtes. Ik heb heel dik haar, kon het niet goed zelf wassen zonder het in de knoop te trekken, er gingen bergen crèmespoeling door en 's ochtends borstelde mijn moeder het voor me. Dan ging de vlecht er even uit. Als ik het 's avonds waste, was het 's ochtends nog niet droog en als ik had gezwommen, waren we een uur of 5 bezig om de klitten er weer uit te krijgen.

Oftewel: na 10 jaar geen kapper te hebben gezien, is het er in één keer tot vlak onder mijn schouders af gegaan. Duurde niet lang, of het werd óp mijn schouders, toen nog eens wat langer in laagjes, wat korter in laagjes, enzovoorts. Steeds korter in ieder geval. Nu heb ik een kort koppie Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:48

Wel een leuk topic dit Haha!

xenalee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:49

tot op me kont Haha!
en tjsa euh wassen 2x dan creme 15 min kammen
uitspoelen en uitknijpen en laten drogen ts vreslijk
dik en kan er weinig mee dan op 3 lagen staart Haha!

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:49

@ Nouks: hoe oud was je dan toen je haar zo lang was? Tong uitsteken

@Linda ja andrélon was ik eerst ook geen fan van maar dat nieuwe spul is wel het proberen waard. Ja

Mijn haar is ook super dik Nagelbijten / Gniffelen

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:51

Ik ben druk aan het sparen en heb het nu tot nét mijn bhbandje erop/er voor bij

was elke dag/om de dag het haar, daarna masker/cremespoeling
Shampoo e.d. verschilt per keer Tong uitsteken

Ene keer Herbal Essences, andere keer Frizz Ease, en de andere keer weer Guhl, L'Oreal oid.
(heb permanent, en nee daar wordt het niet langer van Knipoog nogal een aanslag op je haar)

Niveau Beauty vind ik ook fijne shampoo Ja
Ik heb wel "anti klit spray" , die anti haarbreuk of van Calmare 2 fasen conditioner. Allebei erg fijn !!
Het gaat nu eindelijk goed, slik ook vitamine B bij (goed voor huid & haar!)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:51

@ Nouks: vond je het toen niet erg dat je haar zo kort werd geknipt?

Ik had vroeger ook dezelfde lengte als nu en toen wilde ik het ook kort (op me schouders) maar oh wat had ik daar een spijt van toen.

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:52

Mijn vriendje heeft ook lang haar.. (heeft alleen geen bh-bandjes om te meten Knipoog )

Hij doet er niets aan.. zit altijd in een staart en hij wast gewoon met de eerste beste shampoo die hij tegenkomt..
En tóch is iedereen jaloers op zn haar!! Haha!

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:52

Kan er op zich wel wat meer dingen mee, maar dat zijn die zijn tijdrovend en doe je niet even op een doordeweekse werkdag Lachen Heb het wel korter gehad, maar lang haar 'hoort' gewoon bij mij Lachen[/quote]

inderdaat miranda lang haar hoort bij jou!

ik was mijn haar om de 3 dagen met elvive daarna altijd crame spoeling (sorry voor spelfouten)

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:54

Ik heb ook m'n haar tot daar, tot m'n BH bandje zou maar zeggen. Wat doe ik er mee? Los, staart, knot.. Pff. Het leukste vind ik zelf nog, dat ik het bovenste deel vast doe met een klip met pareltjes.. de rest laat ik dan los hangen met voor ook wat los.

Maar de eigenares van mijn bijrijdpaard.. Die heeft gewoon haar tot over der kont!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:55

Bij mij valt het nét op mijn bh bandje. Maar als ik het net gewassen+gekamt heb is het nog langer (normaal krult het Clown ) Verder is mijn haar echt heel dik,heb echt een bos Nagelbijten / Gniffelen Ik heb het in een punt geknipt, dus alleen het 'puntje' valt op mijn bh bandje Lachen
Ik was het om de dag met herbal shampoo of kruidvat shampoo+cremespoeling en kam het dan meteen door, ik kam het niet als het droog is want dan pluist het echt zó erg Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:55

September schreef:
@ [***]: hoe oud was je dan toen je haar zo lang was? Tong uitsteken

Heb het er in de zomervakantie voor ik naar de 1e ging af geknipt, was het zó zat Haha! Toen was ik net wel/net niet 12. Was toen al sinds mijn tweede niet meer geknipt door een kapper, heel af en toe puntte mijn moeder het een beetje bij (de dode puntjes, werd anders ook wel heel dun aan de onderkant natuurlijk).

Totaal verschil met nu, ik ga nu standaard eens per zes weken naar de kapper, als het niet vaker is Haha!

LiNdA1986 schreef:
@ [***]: vond je het toen niet erg dat je haar zo kort werd geknipt?

Nee, was het echt helemaal zat. Kon niet fatsoenlijk mee met zwemmen, kon het niet zelf vlechten, kon het niet zelf borstelen (ik kwam maar tot ongeveer mijn kont, alles daarbeneden trok ik dan zo weer in de knoop omdat ik daar gewoon niet bij kwam), ik kon er niets anders mee dan een vlecht...

Had er echt totaal geen moeite mee, en de vlecht heb ik nog steeds Haha!

Kreeg er achteraf ook echt alléén maar positieve reacties op, het stond natuurlijk veel vlotter, etc etc. Ik kon ook plotseling andere dingen doen met mijn haar, je wilt niet weten wat ik in het jaar daarop allemaal met mijn haar uit heb gespookt. (Twee) staartjes, vlechtjes, opsteken, knipjes er in, draaien, invlechten, ga zo maar door. Geweldig vond ik dat.

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 20:08

ik heb het tot onder aan me rug hangen .. zit vrijwel altijd in een staart los haast nooit omdat ik dan de volgende dag giga klitten heb. was het om de 2 dagen en kan der weinig mee tis eigelijk overal te zwaar voor

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 21:29

Mijn haar kwam tot mijn kont op n gegevemoment.
toen heb ik de knoop doorgehakt en mn tante alles laten afknippen, en nu (4 maanden later) is het weer tot bijna m'n bh-rugbandje.
binnenkort de schaar d'r maar weer in Haha!

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 21:54

Ben het al een jaar aan het laten groeien en het is nu eindelijk een stukje voorbij mn bandje..
Het groeit alleen niet zo snel meer lijkt het wel..

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:03

Luuz schreef:
Ben het al een jaar aan het laten groeien en het is nu eindelijk een stukje voorbij mn bandje..
Het groeit alleen niet zo snel meer lijkt het wel..

Dat heb ik ook een tijdje gehad, maar het ging gewoon krullen, waardoor het niet meer langer leek te worden. zou het niet zo iets zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:11

Hmmm als je graag wílt dat het groeit, lijkt het altijd langzamer te groeien joh. Net als wanneer je wilt dat het op een bepaalde lengte (in verband met kapsel) blijft, dan is het kapsel er geheid binnen 3 weken eigenlijk al wel weer uitgegroeid Clown

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:13

Vroeger had ik gigantisch lang haar!! (Zoekt even een foto op Knipoog )
Toen vond ik het leuk, maar als ik die foto's nu zie, vind ik het er niet uitzien Clown
Heb het nu dan ook een heel stuk korter, maar nog wel lang. Heb redelijk dus haar, dus kan er eigenlijk niks mee

Josca; Als lief klein Pennymeisje Lovers
Afbeelding
Afbeelding

Om even een idee te geven van hoe lang het was Nagelbijten / Gniffelen
Mijn haar groeit 'hééééél snel Scheve mond

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:18

@Joscaa: Wat gaaaaaaaaaaaaaf Bloos!

Ik zou echt een moord doen voor haar, zo tot m'n kont ofzo, en dan wel mét volume. Ik heb heel dun, volume-loos, weinig maar wel heel zwaar haar Gestoord . Voor de wedstrijden altijd op een lengte en best lang gehad maar gezien ik nu ff geen wedstrijden rijdt radicaal de schaar erin gezet en daar ben ik zó blij mee! Ik krijg er nu eindelijk íets volume in en het staat gewoon echt leuk. Maar als ik kon kiezen zou ik voor dik, veel, licht, volumevol lang haar gaan *LOL* Dus ik beneid jullie wel! Haha!
Oohja, voor wat volume wilde ik het graag wel langer houden en dan permanent erin maar dat kan dus niet omdat m'n haar te zwaar is Scheve mond

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:20

Was het alleen met 2 in 1 van andrelon, en afentoe wat gel als het in een pluisbui is. Verder zit mijn haar eigenlijk altijd wel goed.

amosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:20

ik had ook lang haar tot over mijn bh bandje
nu heb ik dus kort haar Boos! maar het groeit gelukkig snel
mega dik haar had ik en het was best wel stijl haar
ik deed er af entoe een haar masker in
zo weinig mogelijk fohnen en met stijltang erin blijft je haar ook mooi..
zelf had ik altijd een staart toen maar als ze terug lang zijn ga ik er toch meer mee doen

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:21

@ Joscaa: Zo! Heb jij even mazzel dat jou haar zo snel groeit! Scheve mond

Mijn haar komt nu ongeveer tot (onder) m'n schouderbladen. Ben aantal jaren terug eens naar de kapper geweest en die heeft er meer afgehaald dan ik voor lief nam...
Sindsdien lijkt het net alsof ik alles op dezelfde lengte hou & het niet doorgroeit. Scheve mond So frustrating!
Maar ik gebruik ook L'Oréal producten en die bevallen me erg goed. Lachen Ook Frizz-Ease van John Frieda.