Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KylaLover schreef:Ik heb dit dus ook. Heb medicijnen, poeder om op te lossen in water, vreselijk vies, metamucil heet het. Verder eet ik nog gewoon alles, heb het in lichte vorm, gelukkig. Rijd ook gewoon paard nog, juist goed omdat ik dan in beweging ben, en beweging helpt bij mij om de boel beter te laten verlopen binnen.
Ik heb vaak last van boeren, misselijkheid, buikkrampen, borrelbuik, en vooral vlak voor mn mensturatie zware diarree.
KylaLover schreef:Ik heb vaak last van boeren, misselijkheid, buikkrampen, borrelbuik, en vooral vlak voor mn mensturatie zware diarree.
Redford schreef:KylaLover schreef:Ik heb dit dus ook. Heb medicijnen, poeder om op te lossen in water, vreselijk vies, metamucil heet het. Verder eet ik nog gewoon alles, heb het in lichte vorm, gelukkig. Rijd ook gewoon paard nog, juist goed omdat ik dan in beweging ben, en beweging helpt bij mij om de boel beter te laten verlopen binnen.
Ik heb vaak last van boeren, misselijkheid, buikkrampen, borrelbuik, en vooral vlak voor mn mensturatie zware diarree.
Vind je metamucil echt smerig?? Ik heb ze ook nl, wel de sinaasappelsmaak, met ijskoud water is het het lekkerst..
Cinnepin schreef:hebben jullie trouwens ook last van slijm bij de ontlasting? Ik heb dat wel ( ik loop nu in onderzoek omdat ik meer klachten heb dan alleen spastische darm ) en ze zeiden dat dat typisch iets is voor een spastische darm. Ik heb daar dus last van.