Hele erge haaruitval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Hele erge haaruitval

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 21:20

Hm dat word dus een hele dag haren tellen ts.... Nagelbijten / Gniffelen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 21:37

Tis even een rotwerkje ja, maar vooral als je lang haar hebt lijkt het alsof je veel haar verliest en als je dan gaat tellen valt het best wel mee.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 22:46

Ik heb het nu ook, maar volgens mij komt dat door de stress van m'n tentamens, en zal het vanaf nu niet meer erger worden. Eigenlijk heb ik elk jaar wel een periode dat het heel erg is, in de rui denk ik? Schrik me altijd wel rot want ik heb al zó'n dun haar..

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 22:47

Zo hier ook een, heb meestal zwart aan, en blond haar, dat zie je helemaal erg, lang haar, en véél ook echt,
heel vervelend. en me vriendin maar dehele dag haar van me rug plukken. Nagelbijten / Gniffelen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 11:20

Cil schreef:
Breitling schreef:
als je haar zakjes niet gestimuleert worden is de kans ook niet zo groot dat je haar terug groeit. En het uitvallen stopt ook niet vanzelf.

Nee die link had ik zelf ook wel gelegd.. Maar wat kun je ertegen doen..

een shampoo gebruiken die van binnen uit werkt dus waarbij de verzorging al bij de wortels begint. En dat zijn er maar weinig heb ik het idee.
Ik wist voor ik nioxin kende niet eens dat het kon en bestond Clown

Haar groei middelen bestaan helaas niet. Maar stimuleren van haar zakjes kan wel en haar uit val voorkomen of stoppen kan ook. Welke producten dat allemaal doen weet ik niet. Ik heb me alleen verdiept in de werking en resultaten van nioxin die alles onderverdeeld heeft naar bepaalde haar types. Dus een shampoo en conditioner die van binnen uit werken (verschillende producten voor verschillende types haar) en producten voor beginnende kaal heid en gevorderde kaalheid ook weer onderverdeeld voor verschillende haar types.

Wat ik verder nog nooit gezien heb is een shampoo speciaal voor natuurlijk haar en een shampoo speciaal voor chemisch behandeld haar en die 2 hebben toch duidelijk een verschillende verzorging nodig. Tegen woordig zie je wel meer voor gekleurd haar maar dat is om je kleur te behouden. Zit verder geen speciale verzorging achter. Ook moet shampoo onderverdeeld zijn in dik haar en dun haar zit ook een verschillende verzorging achter. En ik ben er zelf achter gekomen dat dat toch wel heel belangrijk is.

mijn eigen haar was altijd verschrikkelijk. Ik heb mijn leven lang al dun en fijn haar gehad totaal geen volume. Heb het altijd vroeger gepermanent en gekleurd, het was verschrikkelijk geworden. Echt zeer waar beschadigd en had er niet meer op gerekend dat het ook nog goed zou komen. Ook altijd veel haar uit val gehad. Gelukkig is dat nu wel het geval. Ik heb nog iets gesmokkelt met extensions dus de hele bos is niet van mezelf maar mijn haar is weer gezond, glanst heeft meer volume en is een stuk sterker geworden en heb niet meer elke dag mijn kleren onder de haren zitten.

Ik heb erg veel producten uit geprobeerd voor ik bij nioxin aan kwam maar dat is met alles zo. Tegen mijn puisten heb ik ook ontzetten veel moeten proberen verschillende "de"pil gehad allerlei smeer middeltjes had zelfs zalf van een dokter uit duitsland niks hielp mij eigenlijk echt. Hier gebruik ik nioxin ook voor en sinds een paar maanden durf ik eindelijk de straat op zonder make up Clown (ben nu 21 loop met puisten sinds mn 14e denk ik ongeveer en dus met make up)

alles blijft een kwestie van uitproberen, goed informeren goed rond kijken en als je denkt dat het wat is uit proberen. Dan kom je vanzelf een keer iets tegen wat je bevalt!