Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shcmarathon schreef:Vreselijk vind ik het!
Ik reed altijd dressuur maar op een gegeven moment ging dat helemaal niet meer. En nu zijn we boscrossers geworden! En dat gaat weer wel...
En inderdaad die terugvallen heb ik minstens 1x per jaar...
Smookey schreef:Dat vind ik ook mijn grootste frustratie nu. Het gaat al slecht, zit een gedeelte in de ziektewet, het huishouden verslont en dan mijn enige plek waar ik ontspanning kan vinden is op de rug van mijn paard en dat bezorgd me alleen maar meer pijn. Echt een super leuke en fijne hobby, maar niet als je een Whiplash hebt...
corinatoet schreef:ja alles waar te voor staat , dan krijg je last, meld me ook vaak ziek, tja kan er niks aan doen, de mensen kijken je dan ook zo onbegripvol aan, ze snappen het niet, daar heb ik wel veel last van gehad nu zeg ik vaak hoop voor je dat je het nooit krijgt je bent altijd ziek
Smookey schreef:Novice: Ik heb wel vaak uitstralingen naar mijn armen toe. Als je er meer over wilt weten, google eens naar Whiplash. Ga zeker eens langs bij je huisarts. Het zou best kunnen dat je systomen overeen komen met die van een Whiplash, maar het kan ook best zijn dat het van je gebroken nekwervel (ik weet dat die geopereerd is, maar je weet nooit wat je daaraan kan overhouden) af komt... Succes en sterkte
Novice schreef:Smookey schreef:Novice: Ik heb wel vaak uitstralingen naar mijn armen toe. Als je er meer over wilt weten, google eens naar Whiplash. Ga zeker eens langs bij je huisarts. Het zou best kunnen dat je systomen overeen komen met die van een Whiplash, maar het kan ook best zijn dat het van je gebroken nekwervel (ik weet dat die geopereerd is, maar je weet nooit wat je daaraan kan overhouden) af komt... Succes en sterkte
Ik ben nog volop onder behandeling hoor, Het is allemaal heel recent gebeurt nl, moet voor die tintelingen as maandag in het ziekenhuis zijn.
Maar ik zat al te denken dat die tintelingen eventueel een whiplash zouden kunnen zijn en dat ik dat er aan overhoud. En waar kun je beter zijn voor dat soort vragen als bij de mensen die er 1 hebben
twinkel schreef:Vinden jullie het ook zo lastig uit te leggen aan anderen dat je echt dingen niet meer weet.
Of een stuk uit je geheugen kwijt bent.
Iedereen in mijn omgeving zegt oh ik vergeet ook zo vaak iets...
Als je dan zegt dat je bv. absoluut niet meer weet wat er gister gedaan of gebeurd is kunnen ze zich daar geen voorstelling van maken en zeggen bijna altijd oooh dat heb ik ook wel!
Mustang2006 schreef:das wel heel makkelijk zeggen van die neuroloog "leer er maar mee leven..." het is maar goed dat hij niet in jouw schoenen staat.
hebben jullie trouwens ook nog steeds problemen om op woorden te komen wanneer je in gesprek bent met iemand? soms komt het voordat ik ineens niet meer weet wat ik wil zeggen en dat heb ik sinds het ongeluk.