Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DenK4ever schreef:james100 schreef:Nee ik vind het niet zielig voor hem.. hij heeft een probleem die die niet onder ogen wil zien.. het enige wat ik zielig vind, is dat hij net doet of zijn eigen kinderen niet bestaan..
Ik heb inmiddels een prima leven, ik heb alles voorelkaar en heb hem niet nodig om gelukkiger te worden. Mensen zeggen wel eens tja het blijft je vader.. maar zo is het biologisch gezien wel maar in de praktijk heeft hij toch behoorlijk wat steken laten vallen..
Hier exact hetzelfde.... je hebt letterlijk mijn gedachte opgeschreven.
Ik heb door omstandigheden 5 jaar geleden al het contact met mijn vader afgekapt...
Ik ging er zelf aan onderdoor door in zijn neerwaarste spiraal te zitten.
james100 schreef:[/quote]Nee ik vind het niet zielig voor hem.. hij heeft een probleem die die niet onder ogen wil zien.. het enige wat ik zielig vind, is dat hij net doet of zijn eigen kinderen niet bestaan..
Ik heb inmiddels een prima leven, ik heb alles voorelkaar en heb hem niet nodig om gelukkiger te worden. Mensen zeggen wel eens tja het blijft je vader.. maar zo is het biologisch gezien wel maar in de praktijk heeft hij toch behoorlijk wat steken laten vallen..
ikenindi schreef:ik drink dus juist helemaal niet. nooit gedaan ook. ik weet wat het met iemand kan doen... ik merk van mezelf dat ik ook liever heb dat anderen niet te vaak drinken...
DenK4ever schreef:ikenindi schreef:ik drink dus juist helemaal niet. nooit gedaan ook. ik weet wat het met iemand kan doen... ik merk van mezelf dat ik ook liever heb dat anderen niet te vaak drinken...
Ik heb dat dus ook! Hou er ook helemaal niet van om naar een kroeg te gaan en eind van de avond dronken mensen te zien...
Citaat:Ik merk wel dat ik "kouder"geworden ben.. vroeger stak ik continu energie in mensen, maar sinds ik een punt achter het contact met zaadschieter (zo noem ik hem) heb gezet, heb ik ook voor mezelf besloten niet meer mijn poten uit mjin lijf te rennen voor mensen die me niet serieus nemen
JoSav schreef:Hoe denken jullie over kinderen hebben/krijgen?
JoSav schreef:En dan is het niet eens zo dat ik een gruwelijke hekel heb aan kinderen maar ik merk dat ik ook een mate van jaloezie voel. Mij was geen jeugd gegund. Ik wil alle aandacht van mijn vriend, ik wil al het speelgoed, enz. Het is dus buiten dat ook een kwestie van niet willen delen. Ik heb 20 jaar lang alles aan de kant moeten zetten, noodgedwongen op de survivalstand/zombiemodus gestaan nu mag ik, alles is nu voor mij, ik heb dit verdiend want ik leef nog, ik heb hiervoor gevochten. Dit wil ik niet afstaan aan een kind. Klinkt asociaal he? Maar het zou pas aso van mij zijn als ik een kind zou nemen, want ik kan een kind niet genoeg geven, denk ik.
Arrabel schreef:Wie heeft dit ook, ik weet dat er veel mensen zijn met psygische ziekte, daar zijn vast ook veel ouders bij.
Wie durft/wilt er over praten met mij/ons?