verstandskiezen eruit laten snijden...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

Re: verstandskiezen eruit laten snijden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 10:39

Ik voel me nog steeds belabberd..de zwelling zou na 36 uur minder moeten worden, Helaas merk ik er weinig van. ( dat zou vannacht om 12 uur geweest zijn) Ook ben ik vannacht bijna flauw gevallen, allemaal zwarte vlekken, zweten als een gek, misselijk. Ik moest echt gewoon gaan zitten in de badkamer Clown. Dus ik ga het ziekenhuis maar even bellen...

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 16:22

aankijken is het antwoord..de zwelling is een beetje aan het slinken HOERAAAA. Alleen blauwer word het wel. Ik ga nu ook proberen het zonder pijnstillers uit te zingen aangezien ik er wazig van word Clown

Kimitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 16:27

Hmm, klinkt rot. Wel vervelend! Ik heb dinsdag mijn verstandskies laten trekken en moet zeggen dat ik er bijna geen last van heb... Wel vervelend voor je dat je er zo'n last van hebt, ik hoop dat het snel beter gaat Lachen

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 00:22

*Randie, misschien een kleine troost: bij mijn dochter was het precies zo!
Bij haar is het nu 10 dagen geleden dat d´r verstandskiezen er uit zijn gegaan. Op de derde dag werden d´r wangen ook blauw, maar dat begon op de zesde dag beter te worden.
Nu heeft ze alleen nog die bloeduitstorting aan de linkerkant (het "blauwe" is zo goed als weg), maar ze zei net tegen me dat dat ook beter aan het worden is Lachen .
Ook al valt het nu moeilijk te geloven, het wordt echt snel beter!!
Sterkte Ach gut !

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 09:52

Nja de zwelling id nu voor 1/3 weg dus daar ben ik al heel blij mee. Pijn doet het nog steeds flink en mijn wang krijg idd ook alle kleurtjes van de regenboog Nagelbijten / Gniffelen