Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darwin schreef:Ja, enbrel spuit ik op Dinsdag en de Methotrexaat op Donderdag.
Moet jij er ook MTX bij gebruiken ?
Enbrel doen ze meestal in combinatie met MTX, daar behalen ze betere resultaten mee.
Ik ben 1 keer gestopt met MTX , dus alleen Enbrel, nou toen ging het weer helemaal mis, dus ik ben nu weer lekker aan de MTX.
darwin schreef:Ja, enbrel spuit ik op Dinsdag en de Methotrexaat op Donderdag.
Enbrel doen ze meestal in combinatie met MTX, daar behalen ze betere resultaten mee.
Ik ben 1 keer gestopt met MTX , dus alleen Enbrel, nou toen ging het weer helemaal mis, dus ik ben nu weer lekker aan de MTX.
Meys schreef:darwin schreef:Ja, enbrel spuit ik op Dinsdag en de Methotrexaat op Donderdag.
Oh ja de MTX op donderdag dat is geloof ik overal zo ha ha ik deed dat ook altijd op de donderdag.
Weet niet of ik er weer MTX bij krijg, ik heb dit ook al ooit eens gebruikt in pilvorm (25mg) en in spuitvorm (30mg) als ik het weer terug krijg hoop ik nooit meer die dosis van 30mg want daar werd ik niet echt vrolijk van.
Ellende schreef:Nee, geen ervaring met knie operaties, maar ik wil je wel alvast ontzettend veel sterkte en succes wensen met de operatie Nancy. Fijn dat je zo snel terecht kan en ik hoop echt voor je dat je er weer wat beter van wordt!
Citaat:Loop jij nu ook met O-benen zegmaar
_Scarlet_ schreef:Tsja, ze moeten het toch ergens lerenAnders zijn er over een paar jaar helemaal geen artsen meer.
darwin schreef:Nou, das goed nieuws![]()
Nu idd hopen dat de verzekering een beetje meewerkt.
Als je geluk hebt ben je voor de kerst overal vanaf.