kramp in m'n kuit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Re: kramp in m'n kuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:48

Essiie schreef:
Okee Lachen

En hoe kom je er achter dan of je magnesium te kort hebt..?

Dat zou ik niet weten.
Ik heb, nadat de reguliere geneeskunde niks kon vinden voor een andere klacht, bij een electro-acupuncturist (zonder naalden) terecht gekomen, en wat hi allemaal kon, daar sta ik nog steeds versteld van.
Hij heeft gconcludeerd wat ik mankeerde, dat bleek een virus te zijn wat waarschijnlijk bij mijn ex vandaan kwam, achteraf zou dat best kunnen maar daar hoef ik zo verder niet over uit te wijden.
Hij heeft mij homeopatische medicijnen gegeven die mij in een week of 6 genezen hebben, waarna ik nooit meer klachten heb gehad die ik daarvoor zo'n 1.5jr doorlopend had gehad.
Toen ik aangaf erge last van spierverkramping en daaropvolgend verzuring te hebben gaf hij aan dat dat een magnesium tekort zou kúnnen zijn, en na het slikken van magnesium ging het beter dus hebben we verdere dingen niet geprobeerd.

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:57

Ik had de afgelopen week ook een paar nachten last van kramp in mijn kuit. Ik wiebel mn tenen altijd heen en weer, en vloek een paar keer heel hard, daarna gaat t meestal wel over Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:04

fjordjes schreef:
heb er nog steeds veel pijn aan echt niets helpt! magnesium zot oa in melk en bananen en dat eet en drink ik allebie veel dus daar ligt het gewoon niet aan.

ik dronk dat ook, en eet ook, had er ook nog last van, je moet echt de pillen en speciaal drinken nemen.

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:04

Dat had ik ook wel eens, heel de dag last van gehad Nagelbijten / Gniffelen
Doet echt zeer!