Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SANEX schreef:Ik gebruik eerste de witte booster van DA huismerk, daaraan zit ook een zwarte mascara maar die gebruik ik niet, heb 'm alleen maar voor de booster.
Vervolgens doe ik een blauwe mascara van Nutrimetics eroverheen, Nutrimetics is niet in de winkel te krijgen maar alleen via workshops e.d ( beetje zelfde idee als Tupperware maar dan met cosmetica)
Bevalt me erg goed die booster eerst te gebruiken, je krijgt echt langere wimpers
Flippertje schreef:Ik heb de Volum' Express Turbo Boost mascara van Maybelline. Ik vind m superfijn en je hebt m ook in een waterproof variant.
#Ymke# schreef:Sylke schreef:Maxfactor Masterpiece heb ik, die vind ik heel erg goed
Die heb ik ook, wel de Max uitvoering, die is nog iets fijner.
Het is trouwens wel zo, dat als je van jezelf geen lange wimpers hebt, je deze ook niet zult krijgen
Bindi schreef:DA eigen merk, was als beste getest, en het werkt echt super.
Bindi schreef:Zeker verlengen ze wel! 100% zeker, dat doen ze bij mij namelijk ook! heb niet zulke lange wimpers, maar met een goede mascara worden ze wel degelijk langer.
Sylke schreef:Maxfactor Masterpiece heb ik, die vind ik heel erg goed
#Ymke# schreef:Bindi schreef:Zeker verlengen ze wel! 100% zeker, dat doen ze bij mij namelijk ook! heb niet zulke lange wimpers, maar met een goede mascara worden ze wel degelijk langer.
Wel knap, alsof ze er ineens een stukje aanplakken ofzo
Flippertje schreef:Ik heb de Volum' Express Turbo Boost mascara van Maybelline. Ik vind m superfijn en je hebt m ook in een waterproof variant.
Bindi schreef:Gutgut.
had een volwasserer reactie van je verwacht.
Anyway ik heb het eens voor de grap gemeten en het is wel degelijk zo.