sorry, die gingen meer over paarden . Ik zit de hele dag binnen op kantoor ,voordeel is, dat het er lekker koel is.Aangezien ik vanmorgen heb paardgereden, kan ik vanavond na t werk even lekker buiten zitten met een boekje.(alvast een beetje voorbruinen)
ik moest vandag pas laat beginne.. stikte zowat!! had ook een lange zwarte broek aan getroken en 2 hempjes overmekaar.. maar ik zit hier lekker in mijn korte broek hempje net een ijsje gegeten en ga zo omkleden en buitenrijden.. leker in het bos!
ik heb net lekker samen met de hond gezwommen,maar ben snel naar huis gegaan want het begint hier heel erg af te koelen.. (woon 500m van het strand af) vanavond ga ik nog even rijden en verder ga ik lekker helemaal niks meer doen..
Pff het is inderdaad heel warm. Heb net met een vriendin de Italiaanse ijstent onveilig gemaakt. Myummie. Verder doe ik niet zo veel, ik zou eigenlijk moeten leren voor de SE's van komende weken .. maar ik heb het gewoon te warm ...
Aangezien mijn verzorgknollie kreupel is en dagelijks gestapt moet worden, dacht ik vandaag wel even een blokje om te kunnen gaan (via zo'n soort bospaadje). Ik was al kletsnat van het zweet toen ik er aan kwam (3 kwartier fietsen). Garabel liep ook erg slecht waardoor ik zoiets had van 2 rondjes links en rechtsom aan de longe een gezamelijke douche en klaar voor vandaag. De eigenaar zal vanavond proberen nog een blokje om te lopen. Ben nu weer thuis en ga lekker maffen tot ik om 5 uur moet werken (tot 8) lang leve de airco (tot je naar buiten gaat ) dan naar hondensport (behendigheid)
ik kwam uit school ben naar de stad gefietst en heb werk gevraagt en heb nu werk( afwassen ) en ben naar huis gefietst en heb ijsje gepakt en achter de computer gaan zitten xxx
Vandaag naar school geweest, toen naar huis gefietst, nu zit ik hier een beetje bij te komen. Straks moet ik nog naar de bibliotheek wat klussen en dan op m'n racefiets naar huis en dan waarschijnlijk nog hardlopen en m'n pony doen.
Vanmorgen fftjes gereden, daarna paardje (en mezelf ) afgespoten en eigenlijk heb ik de rest van de dag niks meer gedaan. Binnen is het nog het koelste. Vanavond moet ik weer rijden, dan heb ik les, gelukkig pas om half 9, maar alst tegen zit rijden we binnen (waarom snap ik echt niet) en dat is zooo benauwd! Dan stijgt de hitte ook wel naar mn hoofd jah!
Pff ik kom net uit school.Benauwd daar! Pff ik haat dit weer 25 graden is warm genoeg.En ik moest daarna nog 17 km terug fietsen en ik zit nu een beetje af te koelen.Straks ga ik naar de stallen en vanaaf schoolfeest