. Ik zit de hele dag binnen op kantoor
,voordeel is, dat het er lekker koel is.Aangezien ik vanmorgen heb paardgereden, kan ik vanavond na t werk even lekker buiten zitten met een boekje.(alvast een beetje voorbruinen) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik zit de hele dag binnen op kantoor
,voordeel is, dat het er lekker koel is.Aangezien ik vanmorgen heb paardgereden, kan ik vanavond na t werk even lekker buiten zitten met een boekje.(alvast een beetje voorbruinen)
maar ik zit hier lekker in mijn korte broek hempje net een ijsje gegeten en ga zo omkleden en buitenrijden.. leker in het bos!

zit nu net een uur ofzo buiten!
) dan naar hondensport (behendigheid)
) en ben naar huis gefietst en heb ijsje gepakt en achter de computer gaan zitten
) afgespoten en eigenlijk heb ik de rest van de dag niks meer gedaan. Binnen is het nog het koelste. Vanavond moet ik weer rijden, dan heb ik les, gelukkig pas om half 9, maar alst tegen zit rijden we binnen (waarom snap ik echt niet) en dat is zooo benauwd! Dan stijgt de hitte ook wel naar mn hoofd jah!
25 graden is warm genoeg.En ik moest daarna nog 17 km terug fietsen en ik zit nu een beetje af te koelen.Straks ga ik naar de stallen en vanaaf schoolfeest
. 
thissi schreef:Niks..
De hele klas gaat naar de vrije slag en ik mag niet mee.