Amber_ schreef:Wat leuk dat je er aan denkt!
Nou ik moet eerlijk zijn, het gaat super ! Ik was ook binnen 5 uur weer thuis, vooral eenmaal na de operatie was ik gelijk klaar wakker. En ik heb ook zowat geen pijn. Alleen erg stijf nog.
Het is wel goed geweest operatie, bleek (wat ze op MRI niet zagen) dat mijn kraakbeen vol barsten zat en allemaal losse stukjes kraakbeen zweefde. Dat is nu allemaal weg gehaald en geslepen dus ze verwachten zeker verbetering !
hoi hoi ja haha ik moest eraan denken omdat ikzelf die dag gister dus autoexamen had daar dacht ik toen aan dus dacht gister hey zij kreeg vandaag die kijkoperatie.

maar oke wat jij zegt had ik ook toen (plus miniscus)hoor maar daar kunnen ze best veel aan herstellen,eigenlijk alles je knie word gewoon helemaal de oude!
inderdaad pijn doet het niet(niet echt tenminste) maar dat stijve dat had ik ook!
ik zit inmiddels weer met mijn knie haha erg he altijd de knie ik ben uitgegleden en heb mijn kniebanden gescheurd.
maar dat gaat alweer steeds beter!gelukkig!
maar veel sterkte maar je zult zien met een week of 2 is hij alweer steeds meer de oude!
hoe ging bij jou de ruggenprik eigenlijk(of heb jij narcose gehad nu weet ik het even niet meer haha)?
word voor jou denk ik ook wel fysiotherapie bij mij ook weer haha

sterkte ermee!
groetjes pascale