Tienermoeders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

djuraolisa

Re: Tienermoeders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 08:58

Hier kan slotje op

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 08:59

djuraolisa schreef:
jeetje man waarom gek , er zijn zoveel die het toch hebben maar goed ik sluit dit toppic want dit loopt nergens naar, tis onze keus en daar moeten jullie maar akoord mee gaan,

Dit is waarschijnlijk ook je antwoord als je ouders het afraden?

Maar ze moeten straks wel voor oppas spelen als jij weg wilt?

_Mevrouwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 08:59

whahah je vraagt er toch zelf om of bn ik nou gek??!!

Als je hier al niet tegen kan hoe moet dat dalijk dan als je een huil babay krijgt,, die kan je neit zomaar ff uit zetten hoor..

Volgens mij kan je beter met een baby born beginnen..

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:00

djuraolisa schreef:
jeetje man waarom gek , er zijn zoveel die het toch hebben maar goed ik sluit dit toppic want dit loopt nergens naar, tis onze keus en daar moeten jullie maar akoord mee gaan,

Denk wel na over de toekomst van het kind hè. Je moet zeker weten dat je hem/haar alle liefde en aandacht kan geven. Ook de opvoeding kost erg veel tijd en geld. Ik heb het idee dat het allemaal wat overhaast gaat.

Maar, zoals ik al zei, succes...

Lest

Meisje wat doe je jezelf en je baby aan?? Je bent nog geen eens 16. Dat mensen per ongeluk zwanger raken op die leeftijd kan niemand meer wat aan doen. Maar bewust zwanger worden op jouw leeftijd vind ik onverantwoord. Waarom ga je niet eerst een opleiding doen?? Een huisje kopen?? Misschien blijkt het wel helemaal niet te bevallen om samen te wonen! en dan?? Dan heb jij een baby en geen vriend meer.
Doe nou niet alstjeblieft dat lijkt me voor iedereen beter. Kun je niet een leuk oppasbaantje zoeken??

djuraolisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 09:00

nee tuurlijk niet,;) ze zijn nix verplicht ik neem me kindje zo vaak mogenlijk mee als ik weg ga( winkelen ofso)

Cars

Als de antwoorden je niet bevallen kun je vragen om een slotje maar wil niet zeggen dat er 1 komt.

Onn Topic....bijna 16 is dus 15 jaar Clown

Wat vinden je ouders van dit besluit omdat je nog minderjarig bent???????

Lest

djuraolisa schreef:
Hier kan slotje op

want... ben je van gedachte verandert???

edit; trouwens hoe oud is je vriend?? Is hij niet strafbaar als jij 15 bent en zwanger en hij 18? Ik heb ooit eens ergens gelezen in zo'n meisjes blad dat de ouders van dat meisje haar vriend hebben aangeklaagt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:02

djuraolisa schreef:
ja idd bedankt voor jullie berichtjes meiden, ik denk er ook echt goed over na, maar waarom zou ik mijn jeugd vergooien, ik stap nooit zoveel doe ik nooit, oppas heb ik altijd mijn moeder kan wel op passen of zijn moeder, en anders iemand anders van familie das geen enkel problee, maar even vraagje over folium zuur iemand evaring mee? is het echt belangrijk om het te slikken van te voren?

Ten eerste: OMG, weet jij in godesnaam wel waar je aan begint.. je bent zelf nog een kind en nog lang niet ontwikkeld.. Een kind gáát gewoon niet goed, en ik weet zeker dat je geen idee hebt wat een kind kost... qua emotionele verzorging en financiele verzorging... Zorg eerst even voor een goede basis, een eigen huis, een goede opleiding, en een goede financiele basis.

Ten tweede: over dat stappen.. toen ik 16 was stapte ik ook nooit, vond het absoluut niet leuk, en was eigenlijk een heel verstandig en volwassen 'kind'. Nu ben ik 20 bijna 21 en gaat dát me ineens wel interesseren, ik begin te leven, me te ontwikkelen, maak fouten, etc. Meisje, met 16 ben je er nog niet, nog lang niet!

Marijkjuh

djuraolisa schreef:

Wij proberen te voorkomen dat jij een foute keus maakt en daar later spijt van krijgt Knipoog
Dat je ouders je trouwens niet ongeloofelijk op je donder geven, mijn ouders zouden iig wel doen als ik zou vertellen dat ik kinderen wil.

Zera

Ik snap het echt niet meid..
Je wilt heel graag een kind.. Maar denk eens aan de nadelen!!
Denk je dat je ouders altijd willen oppassen?? Ze hebben ook een prive leven.. Ze willen ook wel eens op vakantie of etc..
Meid je bent nog 15.. Waarom wacht je niet nog een paar jaar.. Totdat jij je leven op orde hebt.. Diploma's, nog lekker van je jeugd genieten.. Een eigen baan, een eigen woning, je eigen zekerheid??

_Mevrouwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:03

djuraolisa schreef:
nee tuurlijk niet,;) ze zijn nix verplicht ik neem me kindje zo vaak mogenlijk mee als ik weg ga( winkelen ofso)

Ik denk dat als dalijk het kindje er is, dat je echt niet meer zo veel geld over houdt om nog ff lekker te gaan winkelen..

Maar ik kan er natuurlijk naast zitten!

djuraolisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 09:03

tuurlijk kun je hier alles zeggen maar het moet wel normaal blijfen vind ik, ik snap best hoe jullie reacties zijn, maar als wij het zo willen, dan kan niemand er wat aan doen, ik ben heus niet de enige, zijn zoveel op 16 jarige die wel een kind kunnen opvoeden dus waarom zou ik het ook niet kunnen. het kind krijgt heus geen te weinig aandacht hij/zij kan alles krijgen wat ie wil

djuraolisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 09:03

uhmm, ik ben 16 hoor:P haha

DeSa

Omg je bent nog maar 15? Bloos!
Jeetje meid is dit niet een bevlieging oid? Nu wil je misschien een kindje maar later niet meer?
Pff moet er niet aan denken, je bent zelf nog een kind.

Lynn_Nikita

je neemt kindje we mee en alles, Een kindje moet ook slapen en eten en rust hebben
je kan niet overal mee naar toe nemen als een pop!!!
je vind leuk omdat zoveel anderen het ook hebben?? Zijn ook zoveel kinderen die nog geen kinderen hebben, maar ga je gang, doe het dan!! je kotm er wel achter hoe het is als je de kleine hebt
Is ZWAAR !!!! niet alleen maar leuke n lief hoor

kan me zooo kwaad maken hierover he

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:04

djuraolisa schreef:
tuurlijk kun je hier alles zeggen maar het moet wel normaal blijfen vind ik, ik snap best hoe jullie reacties zijn, maar als wij het zo willen, dan kan niemand er wat aan doen, ik ben heus niet de enige, zijn zoveel op 16 jarige die wel een kind kunnen opvoeden dus waarom zou ik het ook niet kunnen. het kind krijgt heus geen te weinig aandacht hij/zij kan alles krijgen wat ie wil

Ook heel, heel veel 16 jarige kunnen geen kind opvoeden. Kind verpest, moeder geen leven meer, jij maakt nog een keuze maar je aanstaande baby heeft die keuze niet gemaakt die wordt in jouw keuzes meegesleept.

djuraolisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 09:05

Hier kan een slotje op,

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:05

djuraolisa schreef:

Meisje, als jij gaat samenwonen, huishuur betalen, belasting betalen, luiers betalen, eten betalen, gas/water/elektriciteit betalen, enz.enz.enz. waarvan ga jij dan in vredesnaam winkelen?
Je kunt niet werken want je hebt een babytje, als je vriend werkt heb je net genoeg om rond te komen, laat staan dat je lekker kan gaan shoppen de hele tijd!

Het wordt zo langzamerhand wel heel duidelijk dat je geen idéé hebt waar je aan begint.
Wil je eens antwoorden op de vraag waarom je niet eerst gaat samenwonen en kijkt of dat goed gaat voor je aan kinderen begint? Vind jij niet dat je dat verplicht bent tegenover je toekomstige kindje?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:05

Citaat:
het kind krijgt heus geen te weinig aandacht hij/zij kan alles krijgen wat ie wil

aandacht geloof ik prima... maar heb je enig idee wat een kind kost!

eten, luiers, kleding, verzekeringen, school, sportclubjes later, hobby's, dagjes uit etc. etc.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:06

verootjoo schreef:
Ten tweede: over dat stappen.. toen ik 16 was stapte ik ook nooit, vond het absoluut niet leuk, en was eigenlijk een heel verstandig en volwassen 'kind'. Nu ben ik 20 bijna 21 en gaat dát me ineens wel interesseren, ik begin te leven, me te ontwikkelen, maak fouten, etc. Meisje, met 16 ben je er nog niet, nog lang niet!

Hier nog 1.. Toen ik 16 was ging ik ook nooit stappen, en nu ben ik 19 bijna 20.. En ik ben elk weekend 2 a 3 keer in een discotheek te vinden.. en maak idd ook foute en etc etc etc

_Mevrouwtje_

Indd je verpest niet alleen je eigen jeugd maar ook meteen van het kindje.. Denk daar eens goed over na!

Malibu_

Ik zou eerst maar eens normaal typen. blijfen = blijven Knipoog Sorry maar dat vind ik irritant als mensen dat doen Haha!

Ik ben zelf halfjaartje 16, ik heb ook een vriend, die vriend woont ook op zichzelf, en wij hebben al een relatie van ongeveer 2 jaar.
Maar ik zou echt nog niet denken aan een kindje hoor! Ik bedoel je zit nog op school.. ( wil je een kassa mevrouwtje worden? ) Nou je hebt werk ( maar joepie wat verdien je veel op je 16e )

Je moet niet van andere uitgaan, het gaat om jou!
Mag ik vragen hoelang je al een relatie heb met je vriend?

djuraolisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 09:07

jeetje ik ben 16 hoor weet niet waar jullie je oogen hebben zitten:O Tong uitsteken jeetje man jullie denken zeker dat ik een kind val 10 ben die nog met poppen speelt kom op zeg, ik weet heus wel hoe ik een kind op moet voeden gadverdamme man wat een gezeik, oh en als het perongelijk gebeurt is het zooo zielig voor die gene, pff nou dat is niet anders dan nu, sorry i kkan ook erg boos worden hoe jullie nu doen, reken maar dat het kindje een mooi leven krijgt, daar zullen jullie je nog van raar op kijken

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:07

djuraolisa schreef:
Hier kan een slotje op,

BBB van Mei
Citaat:
Slotjes

Per TeM (Tip een Mod) en pb krijgen wij vaak het verzoek binnen of een topic op slot mag omdat de vraag beantwoord is of omdat de reacties toch niet zo zijn als degene die het topic gestart had, graag had willen zien. Aan dit soort verzoeken geven we geen gehoor: op het moment dat je vraag beantwoord is en er geen discussie over het antwoord is zal je topic vanzelf naar beneden zakken.

De enige uitzondering hierop is EA: zijn de artikelen uit je topic verkocht kun je TeM'men zodat het topic op slot wordt gezet.