Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuraolisa schreef:jeetje man waarom gek , er zijn zoveel die het toch hebben maar goed ik sluit dit toppic want dit loopt nergens naar, tis onze keus en daar moeten jullie maar akoord mee gaan,
djuraolisa schreef:jeetje man waarom gek , er zijn zoveel die het toch hebben maar goed ik sluit dit toppic want dit loopt nergens naar, tis onze keus en daar moeten jullie maar akoord mee gaan,
djuraolisa schreef:Hier kan slotje op
djuraolisa schreef:ja idd bedankt voor jullie berichtjes meiden, ik denk er ook echt goed over na, maar waarom zou ik mijn jeugd vergooien, ik stap nooit zoveel doe ik nooit, oppas heb ik altijd mijn moeder kan wel op passen of zijn moeder, en anders iemand anders van familie das geen enkel problee, maar even vraagje over folium zuur iemand evaring mee? is het echt belangrijk om het te slikken van te voren?
djuraolisa schreef:nee tuurlijk niet,;) ze zijn nix verplicht ik neem me kindje zo vaak mogenlijk mee als ik weg ga( winkelen ofso)
djuraolisa schreef:tuurlijk kun je hier alles zeggen maar het moet wel normaal blijfen vind ik, ik snap best hoe jullie reacties zijn, maar als wij het zo willen, dan kan niemand er wat aan doen, ik ben heus niet de enige, zijn zoveel op 16 jarige die wel een kind kunnen opvoeden dus waarom zou ik het ook niet kunnen. het kind krijgt heus geen te weinig aandacht hij/zij kan alles krijgen wat ie wil
djuraolisa schreef:nee tuurlijk niet,;) ze zijn nix verplicht ik neem me kindje zo vaak mogenlijk mee als ik weg ga( winkelen ofso)
Citaat:het kind krijgt heus geen te weinig aandacht hij/zij kan alles krijgen wat ie wil
verootjoo schreef:Ten tweede: over dat stappen.. toen ik 16 was stapte ik ook nooit, vond het absoluut niet leuk, en was eigenlijk een heel verstandig en volwassen 'kind'. Nu ben ik 20 bijna 21 en gaat dát me ineens wel interesseren, ik begin te leven, me te ontwikkelen, maak fouten, etc. Meisje, met 16 ben je er nog niet, nog lang niet!
djuraolisa schreef:Hier kan een slotje op,
Citaat:Slotjes
Per TeM (Tip een Mod) en pb krijgen wij vaak het verzoek binnen of een topic op slot mag omdat de vraag beantwoord is of omdat de reacties toch niet zo zijn als degene die het topic gestart had, graag had willen zien. Aan dit soort verzoeken geven we geen gehoor: op het moment dat je vraag beantwoord is en er geen discussie over het antwoord is zal je topic vanzelf naar beneden zakken.
De enige uitzondering hierop is EA: zijn de artikelen uit je topic verkocht kun je TeM'men zodat het topic op slot wordt gezet.