Yes hooikoortsweer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phrono

Re: Yes hooikoortsweer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 19:58

Ik gebruik ook Aerius maar het helpt geen ene zak. Scheve mond
Het enige is dat ik er supermoe en sloom van word.
Dus ik maak dit stripje af en dan stop ik, en ga ik wel weer reactine of allerfre testen.
Kreeg gister ook de tip van Egina Fors (sorry jongens, ben niet zo thuis in de homeopathie, maar misschien weten jullie wat ik bedoel?) en dat zijn druppels die je moet mengen met water en dan opdrinken. Ga dat maar es proberen..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 19:59

Rienn schreef:
Wat moet je er voor doen omdat te krijgen? want ik krijg dat echt niet, de rede weet ik niet! heb geen zin om iedere week naar de HA te gaan of om te gaan smeken..

Ik heb toendertijd gewoon uitgelegd dat ik alles al geprobeerd had en dat het alleen maar erger werd.
Toen kreeg ik Aerius Ja.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:02

Er is een aparaatje met twee dingen wat je in je neus stopt, dat schijnt te helpen.Is een soort therapie, is niet echt goedkoop volgens mij rond de 70 euro.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:02

marleen_usar schreef:
Er is een aparaatje met twee dingen wat je in je neus stopt, dat schijnt te helpen.Is een soort therapie, is niet echt goedkoop volgens mij rond de 70 euro.

Niet goed geld terug??? of heb ik dat gewoon weer heel er mis Clown

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:06

urselin schreef:
Ik heb toendertijd gewoon uitgelegd dat ik alles al geprobeerd had en dat het alleen maar erger werd.
Toen kreeg ik Aerius Ja.

Oke, zal voor aankomende week een afspraak maken, kijken of het dan wel krijg Lachen 'misschien vind mijn HA het wel leuk om mij zo te zien.. nou, ik vind er niks aan Verdrietig '

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:28

Mijn HA gaf me zo aerius toen ik zei dat die van de drogist niet werkte?
Moeilijke HA heb jij dan. Clown

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 23:07

Roelke_ schreef:
Mijn HA gaf me zo aerius toen ik zei dat die van de drogist niet werkte?
Moeilijke HA heb jij dan. Clown

Ik heb echt een moeilijke HA! Zijn veel dingen, die hij mij niet wil geven, zoals beter medicijnen voor hooikoorts..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 00:34

Ik gebruik zelf similasan oogdruppels en deze werken bij mij prima. Zijn gewoon homeopathische oogdruppels te verkrijgen bij een drogist.

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:19

dauphine schreef:
ik heb ook hooikoorts... en er dit jaar ook heel erg last van... heb nu aerius en een of andere druppels van ... weet zo de naam ff niet... zal ff voor je kijken... weet alleen niet of dat het goede medicijn is of het placebo want ik doe mee met een onderzoek. maar door dat medicijn ben ik als het goed is over 3 jaar imuun... (I hope so) als ik het placebo heb moet ik na dit jaar nog 3 jaar het echt medicijn slikken... dus als het goed is ben ik op een gegeven moment... bij het echte medicijn is de kans dat het helpt 80 - 90 % en bij het placebo al 40% ze weten niet hoe dit kan en daarom het onderzoek...
je moet hiervoor wel naar het ziekenhuis verwezen worden want de dokters en apothekers hier kenden het medicijn niet eens Tong uitsteken

druppels die ik gebruik zijn van sublivac
en aerius kreeg ik van de huisarts zo mee... heb nooit andere medicijnen gebruikt... ook niks van de drogist... maar dat ik ze wel zomaar kreeg komt denk ik omdat ik ze al eerder gehad heb voor een allergische reactie waardoor ik heel erg uitslag kreeg op mijn benen... uit die test kwam ook dat ik verschrikkelijk allergisch was voor grassen, pollen, bomen enz.
huisarts heeft daarbij alleen nooit bedacht dat ik hooikoorts zou kunnen hebben... en dat ik daar dus medicijnen voor zou moeten... (aerius die ik toen had voor mijn benen waren al op) 2 jaar later kreeg ik pas weer medicijnen omdat het toen echt niet meer te harden was en we gewoon naar de huisarts gegaan zijn dat ik medicijnen wou... nouja moest hebben... toen kreeg ik wel meteen aerius... maar heeft wel een poosje geduurd voordat ik iets kreeg... maar goed gaat nu wel aardig met mij... alleen als ik bij me pony ben heb ik verschrikkelijk last... maarja dat heb ik er wel voor over.... en ik kan absoluut niet tegen vlas... wat wij dus in de stal hebben liggen Tong uitsteken met uitmesten alleen gaat het wel... maar zodra er weer nieuwe in moet echt niet... daarom doet mijn moeder dat altijd Vork

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:08

Ik heb oogdruppels, neusdruppels en Aerius.
Maar het helpt helemaal niets.
Heb het steeds benauwd, word er 's nachts wakker van.
En bij inspanning krijg ik pijn met ademhalen en word vervolgens duizelig. Scheve mond

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 20:14