Is dit normaal? (Gewicht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sullie97

Re: Is dit normaal? (Gewicht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 12:46

Babeth schreef:
Ik doe heel veel aan sport. Ondanks ik moet zeggen dat ik de laatste maand bijna niks heb gedaan aan sport. Normaal gesproken doe ik altijd veel krachttraining. Maar ben mijn spieren nu ook kwijt aan het raken, misschien dat dat ook mee helpt aan mijn gewichtsverlies, want spieren wegen natuurlijk ook wat.
Ik moet zeggen, sinds ik gestopt met met fanatiek sporten dat ik lichter ben geworden.
Maar ik moet nu zowiezo wegens mijn sport weer meer gaan sporten en meer krachttraining doen, ik denk dat mijn gewicht er dan wel weer bij komt. (Ik doe Jeet Kune Do, dat is een vechtkunst.)
Vandaag nog met mijn leraar over gehad en die zei ookal dat als ik weer meer ga trainen, mijn gewicht ook weer omhoog zal gaan. Haha!

Misschien maar weer gaan sporten dan! Knipoog Ik zeg dit niet, omdat ik jaloers ben op jou ofzo! Want zelf ben ik niet dik, maar moet wel op mijn lijn letten. Maar wat jou betreft, je bent nog jong en misschien word je in de toekomst wel wat voller, maar ik zou gewoon in het algemeen heel erg op jezelf letten!