Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianneke schreef:en nog een vraag? heb je een bril, of hebben ze je wel eens getest voor een bril?
ik had namelijk in de tijd dat ik megaveel hoofdpijn had ook last van me rug/nek en ik moest een bril volgens een opticien... mijn dokter heeft mij toendertijd ook vertelt dat je daar geen hoofdpijn van kan krijgen, maar sinds ik me bril heb en me rug weer goed is heb ik ook geen last meer van hoofdpijn! toeval of niet? als ik nu me bril in de auto niet opheb heb ik binnen 5 minuten knallende koppijn
Pradaatje schreef:Ik heb overigens wel dat me prisma's niet goed werken in me ogen. Dus mijn ogen werken niet goed samen. Maar daar kan nooit al me hoofdpijn vandaan komen.
stef schreef:kan je het verloop van je klachten beschrijven?
Hoe begint het, waar zit de pijn, zijn het echt aanvallen of continu? etc
Nikka schreef:Er zijn testen voor hoofdpijn op internet. Vraagje had je er voor de pil ook al last van. Soms komt het door de pil.
marleen_usar schreef:cluster hoofdpijn komt in aanvallen van ongeveer een kwartier tot een half uur en dan is het weer weg.Dan ben je zo out van de pijn,ik ken iemand die dat heeft.Het zit ook maar achter 1 oog.
nienke1208 schreef:Ik heb zelf clusterhoofdpijn... Dus weet hoe het is... Alleen is het bij mij a-typisch, zuurstof reageer ik niet op, en van Imigran krijg ik er nog een aanval overheen...
Clusterhoofdpijnaanvallen kunnen variëren van 15 minuten tot 3 uur.