Trap van paard tegen m'n hoofd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Re: Trap van paard tegen m'n hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:12

Hallo,
Ik heb een hele tijd geleden ook een trap tegen mijn hoofd gehad, maar dan wel voluit hard. Mijn moeder stond iets van 25 meter verderop en die hoorde de knal zelfs.
Ik viel eraf, wou opstaan en het paard gaf een trap tegen mijn jukbeen. Conclusie; jukbeen gebroken.
Ik weet die hele dag niet meer, heb er geheugenverlies aan overgehouden, een dik hoofd, een gebroken jukbeen en ik kon niet deelnemen aan mijn schoolexamens.
Mijn ouders zijn meteen met mij naar het ziekenhuis gereden, maar ondertussen had ik de hele achterbank van de auto ondergekotst, en in het ziekenhuis heb ik ook een stuk of 20 bakjes ondergekotst. Er kwam niets meer uit, alleen maar gal en van die troep, maar ik bleef overgeven.
Ze wouden me aan het infuus leggen, maar dat lukte ze niet want ze konden geen goed bloedvat vinden en ik was te bewegelijk want ik wou het niet Tong uitsteken
Verder heb ik 2 zetpillen gehad in het ziekenhuis. Ik heb er van ongeveer half 12 tot half 5 gelegen.
Ik moest elke dag 3 keer een ranzig oplosbaar spulletje drinken.
Er kon verder niets gedaan worden aan mijn jukbeen, want ze kunnen moeilijk mijn hele hoofd in het gips zetten. Het moest dus vanzelf genezen, en ik moest een stuk of 2/3 keer terugkomen voor controle.
Verder kon ik in de auto ook niet hard over drempels heen, dan voelde ik het enorm drukken en dat deed echt enorme pijn!

Ik heb wel enorm veel geluk gehad, want alles is netjes genezen en je ziet er niets meer van, behalve een klein beetje dat het niet symetrisch is.
De dokters zeiden ook dat ik géén hersenschudding had, terwijl iedereen dat wel har gedacht want ik had een ontiegelijk harde knal gehad.

Ikzelf weet niets van de hele dag, en ik kreeg mijn geheugen pas terug rond half 4. Vanaf daar weet ik alles pas. Ik weet dus niet dat ik getrapt ben, naar het ziekenhuis was gebracht enzovoorts.
Ik zal er even een fotootje bij plaatsen;

Afbeelding
Dag 2.. wat ben ik blij dat hij niet in mijn oog heeft getrapt, want het scheelde niet veel.

Afbeelding
Mijn mooie blauwe wang en mijn oog vol met regenboogkleurtjes.

Er zat ook allemaal vocht onder en rond mijn oog, gelukkig trok dat na een paar dagen weg.

Misschien is het verstandig om toch even langs de HA te gaan?
Je weet het nooit, het ziet er dan zo "onschuldig" uit maar ondertussen..

Edit; ik herinner me weer dat ik ook met mijn hoofd in een scan ben geweest, en ook ik moest om de 2 uur wakker gemaakt worden door mijn moeder. Gelukkig zag ik er de lol van in en ze vroeg; Hoe heet je? Toen antwoorde ik blij; Henk.
Tsja.. Vork Toch de positieve kant ervan inzien. Al mijn vriendinnen schokken wel toen ze een bezoekje bij me kwamen geven! *LOL*

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 22:17

Ik ben vandaag naar de dokter geweest, werd weer wakker met splijtende pijn in mijn hoofd.
Maar het is dus een lichte hersenschudding en mijn holtes die in mijn wangen zitten die zijn dus onstoken.
Heb een antibiotica kuur, en pijnstillers voorgeschreven gekregen.
Blijft de hoofdpijn, dan moet ik terug komen

Ben op het moment echt hondsberoerd.
ben flink misselijk en alles doet me zeer
Denk dat er ook een griepje zit te broeden, och we zien het wel weer

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 22:28

Nou toch veel beterschap hoor Lachen Neem maar heel rustig de tijd om beter te worden.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 22:30

sterkte, rustig aan geef het de tijd Lachen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 18:49

Ik heb afgebeld voor het weekeind te werken, ik voel me nog hondsberoerd
enige wat lukt is tv kijken, maar zodra ik een stap uit bed zet word ik echt nog misselijker dan ik al ben.
Om het over de hoofdpijn maar niet te hebben.

Geweldig.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 18:55

nou zeg beterschap , Ach gut

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 19:01

Ik dacht dat je met een hersenschudding geen tv mag kijken en ook niet achter de pc mag?

Beterschap, Medousa! Ach gut

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 19:03

oe, pijnlijk lijkt me dat ik zou wel ff langs de huisarsts gaan weet niet of er een wond zit maar zou dan wel tetinus prik halen me tante heeft ook trap gehad nou dat was een jaar later nog goed te zien maar beterschap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 19:03

Ik snap niet dat je niet naar een huisartsenpost bent gegaan, wat als je een bloeduitstorting in je hersenen hebt? Hoofdpijn komt ergens vandaan.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 21:06

Fijn dat iedereen ook even de moeite neemt om te lezen. Ze is al naar de dokter geweest...

Medoussa: veel beterschap hoor, even heel rustig aan, dit heeft tijd nodig.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 21:57

Ik ga ook nooit naar de dokter, maar zodra er een kans is op hersenschudding ga ik op bed. Het scheelt dat mijn moeder in de zorg zit en die houd me dan goed in de gaten, maar die neemt me ook mee naar de huisartsenpost mocht ze het niet vertrouwen.
Heb al een paar keer een hersenschudding gehad, maar vaak was ik ook te beroerd om uberhaupt iets te gaan doen, laat staan te gaan werken Tong uitsteken

Goed uitzieken meteen na het ongeval is het beste, je kan er idd nog lange tijd last van hebben mocht je het negeren..

Beterschap!