zomaar huilen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veirl

Re: zomaar huilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:17

Heb ik ook wel eens, komt bij mij gewoon altijd als ik emotioneler ben. Maar dat is bij jou dus niet zo.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:59

Ik huil ook snel en vaak. Vooral als ik het druk heb met school en in deze periode heb ik erg veel last van hooikoorts en ben ik durf en moe. Dan kan ik echt wel janken, want dan voel ik me zó ellendig, terwijl het juist lekker paardenweer is maar ik heb daar dan geen energie voor. Ik ben ook snel en erg emotioneel. Vork

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:06

Ik heb het ook wel eens, en vooral als ik ongesteld moet worden. Dan kan ik me echt een uur enorm rot voelen, en daarna is het weer even over Haha!

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:37

Ik ben ook een vreselijke huilebalk. Soms is het wel vervelend, omdat ik ook vaak huil op momenten dat ik me helemaal niet superklote voel ofzo (iemand anders kijkt sip, ik moet brullen) en dat is weleens genant. Ik heb het ook weleens in het openbaar enzo, maar aan de andere kant... het lucht wel lekker op, vind ik altijd. Als ik moet kiezen tussen één keer goed janken of me drie dagen van binnen beroerd voelen, dan weet ik het wel.

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 16:37

ik huil niet omdat ik ongesteld word of zo,dat merk je niet eens aan me,maar ik weet het ook niet,stres n dergelijke,maar lang niet altijd,en ja daar schaam ik me heel erg voor

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 08:14

k_roosje_k schreef:
ja,de laatste tijd veel problemen gehad,maar het rare is dat ik dan niet kan huilen,weet niet wat is

dan zal je nu huilen om toen waarschijnlijk./ dat je nu pas toe laat te voelen... heb ik ook. als het erg wordt kun je naar je huisarts gaan om medicijnen te krijgen die je kunnen helpen met het verwerken en evt naar een psycholoog.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 08:45

Ja inderdaad, je hoeft niet persee in de puberteit te zitten om te huilen zomaar, ik ben 21 En huil ook , Ik heb veel stres, een ziek paard, twijfels over een relatie van 3 jaar, Dan is het heel makkelijk dat als je eindelijk even alleen ben en tijd voor jezelf heb ff goed in janke uit te barsten... (Wat mij dus vrij vaak gebeurd) Het is beter dat het eruit komt.. dan dat het erin blijft Bloos

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 08:56

Ik ook soms, terwijl terwijl het dan helemaal niet zo heel erg is..

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 08:58

ik zat ook bij een psygoloog,dit heb ik ook aangekaart,hij zegt dat hij er niks aan kan veranderen,en ik denk dat mijn moeder flipt als ze hoort van de huisarts als ik medicijnen krijg,want ik slik alleen voor astma en migraine 10 verschillende medicijnen,

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 09:01

Ik denk dat het gewoon even alles bij elkaar is waar je nu even niet meer tegen kan. Ik heb daar ook wel eens last van. Dan heb ik het een tijd druk gehad op school, zijn er nare dingen gebeurd en dan zit ik er gewoon even doorheen.

Een dagje rustig aandoen en wat extra slapen helpt bij mij. Ja

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 09:02

ik heb dat ook hoor
ik kan soms zelf huilen als iemand naar me wijst en ik me al rot voel.
maar k huil nooit als k ongesteld moet worden ofzo..
de laatste tijd huil k wel snel want heb het best druk,met school en dingen in de familie..

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 13:13

maar dan denk ik wat ben ik dom,want verder huilt er niemand echt snel in de klas,ik heb en een freselijke klas,en word nu ook al een tijd gepest,maar dat is volgens mij niet de factor dat ik moet huilen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:35

k_roosje_k schreef:
maar dan denk ik wat ben ik dom,want verder huilt er niemand echt snel in de klas,ik heb en een freselijke klas,en word nu ook al een tijd gepest,maar dat is volgens mij niet de factor dat ik moet huilen

Het kan wel een deel, of aanstichting ervan zijn, gewoon teveel dingen die je tegenzitten het kan vanalles zijn zelfs dat het is omdat alles je ff tegen zit en je er ff geen zin meer in hebt

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 21:49

Rosalie....praat jij thuis wel???

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 09:05

djuno:
jawel maar alleen over leuke dingen,je weet dat na het ongeluk van mijn moeder,mijn moeder heel erg veranderd is,dat betekend niet dat ik met niemand praat,en hoe gaat het daar?

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 09:23

k_roosje_k schreef:
djuno:
jawel maar alleen over leuke dingen,je weet dat na het ongeluk van mijn moeder,mijn moeder heel erg veranderd is,dat betekend niet dat ik met niemand praat,en hoe gaat het daar?

ja dat weet ik. Maar ik denk dat dat o.a. ook een oorzaak is van jouw problemen. En niet alleen dat, maar ook alles wat er rond en met M gebeurd is + het in huis halen van allerlei kinderen waardoor jij en B een stuk minder aandacht hebben gekregen maar wel deels een verantwoording erbij omdat jullie ook moesten oppassen. Daar waren jij en B toen te jong voor i.m.o.
Maar praat dan met met je vader.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 09:26

Ken dit ook. Vooral als ik moe ben, kan ik spontaan in tranen uitbarsten.

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 09:27

Ik ken het.. Hormonen, en je leeftijd denk ik.. Toen ik in de pubertijd zat heb ik dit ook heel veel gehad! En geloof het of niet.. ineens is het over!

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 09:43

djuno:ja dat is wara ,nu hebben we minder kinderen en het gaat nu wel reelijk,nu voelt het voor mijn moeder dat ze nog wat kan doen,maar ja, je hebt wel geleik,
maar praten is op een of andere manier heel erg moeilijk,maar af en toe wel met m'n vader

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 09:52

k_roosje_k schreef:
djuno:ja dat is wara ,nu hebben we minder kinderen en het gaat nu wel reelijk,nu voelt het voor mijn moeder dat ze nog wat kan doen,maar ja, je hebt wel geleik,
maar praten is op een of andere manier heel erg moeilijk,maar af en toe wel met m'n vader

ja...jouw moeder kan erg oveheersend zijn maar het feit dat er nu minder kinderen zijn maakt niet meer uit. Alle dingen die ik daarstraks opnoemde hebben hun "schade" bij jou (en volgens mij ook bij B) al aangericht.
En het is natuurlijk voor jou ook heel dubbel dat je eigen broer thuis geen plekje meer had maar dat wel andere probleemkinderen wel bij jullie terecht kunnen.

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 12:48

ja,maar M had andere problemen,hij kon niet thuis blijven,
bij B valt het wel mee geloof ik,hij is het lievelingetje

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 17:17

k_roosje_k schreef:
ja,maar M had andere problemen,hij kon niet thuis blijven,
bij B valt het wel mee geloof ik,hij is het lievelingetje

bij B valt het dan mee omdat hij in een geheel eigen wereldje leeft. Jij bent totaal anders...jij hebt contacten nodig (altijd al gehad) en B kan dat eigenlijk niet zoveel schelen.
Over M...daar denk ik anders over maar daar kan jij niks aan doen. Toen dat allemaal speelde was jij denk ik toch TE jong omdat allemaal goed te begrijpen en heb je een hoop woorden uit je moeders mond gehoord.
Maar Roos...niet je koppie laten hangen! Zo negatief was je nooit....je was altijd een spring in 't veld.

Rachaell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 21:57

slik je misschien de pil? ik heb gehoord dat je daar ook stemveranderingen van krijgt.. dat je ineens van heel blij ineens heel verdrietig wordt..

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:01

k_roosje_k schreef:
ja,de laatste tijd veel problemen gehad,maar het rare is dat ik dan niet kan huilen,weet niet wat is

Je hebt dus veel problemen gehad.. Op dat moment kan je dan niet huilen. Dan is het alleen maar goed dat je later huilt. Als je huilt maak je het vloeibaar. (het negatieve) Dat moet eruit en dat kan bijvoorbeeld door te huilen!

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 13:03

Hmm, erg herkenbaar. Zelf altijd beetje overgevoelig, raak snel in een depressie. Maar dat is iets wat hier gewoon in de familie zit, de hele kant van m'n mams zit zo'n beetje aan de antidepressiva.

Ik kan ook heel snel huilen, als ik moe ben, teveel gedaan heb en nog teveel moet doen, als er iets opeens gebeurd wat niet mag gebeuren, om alles.

Laatst had ik ook zo'n emotionele bui, stond ik me toch een partij te janken omdat de jam op was en ik nog een stukje brood wilde besmeren daarmee Nagelbijten / Gniffelen

Het helpt erg goed om gewoon minstens 1 a 2 x per week een paar uurtjes voor jezelf in te plannen. Ik neem standaard op zaterdag of zondagochtend vrij, lekker badderen, enzo. En doordeweeks ook vaak nog een middag/avondje voor mezelf, lekker een boek lezen ofzo Lachen