Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sheela schreef:Ik dacht ook gelijk aan een allergische reaktie. Ik weet wel dat mijn familieleden (man, zoon, dochter) last hebben van hooikoorts en in de periode geen appels kunnen eten. Dan krijgen ze ook opgezette keel, kriebels in hun mond. Zoonlief kreeg ooit een heel opgezet gezicht van een appel. Maar dat hebben ze alleen tijdens hun hooikoorts. Vreemd hoor. Is het al minder of nog steeds niet? Bij hun trekt het vaak wel weg na een paar uur. Joh, sterkte ermee!
sweetheart schreef:En nu niet zeuren of het wel of niet spoed is, het IS spoed! Je hebt veel pijn en wat er ook gezegd wordt is dat de zwelling kan zakken en dat je het benauwd krijgt. Gewoon even naar de huisarts, of de huisartsenpost! Hup, de telefoon pakken en bellen. Niet zeueren!
Nessah schreef:sweetheart schreef:En nu niet zeuren of het wel of niet spoed is, het IS spoed! Je hebt veel pijn en wat er ook gezegd wordt is dat de zwelling kan zakken en dat je het benauwd krijgt. Gewoon even naar de huisarts, of de huisartsenpost! Hup, de telefoon pakken en bellen. Niet zeueren!
haha
ik zit nu aan de telefoon.. ze vroeg na het horen van mijn klachten gelijk of k iets raars had gegeten.. ik moet nu even wachten.. maar ze denkt dat het idd de aardbeien zijn..