Migraine.. zucht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aeris

Re: Migraine.. zucht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 11:06

Ik heb zelf enorm veel last van migraine Boos!
Een van de lastigste pijnen die er is. Van de pillen word ik zo suf, dat ik ze gewoon nooit neem. Gewoon naar huis, alle rolluiken dicht en mn bed in. Met wat geluk is het dan na een paar dagen over...

Mariel89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 14:11

jetjuh schreef:
Trouwens, hebben jullie ooit eens jullie nek/ruggengraat laten checken? Mijn nekwerfels bleken scheef te staan en sinds ik bij de fysio rondloop is de koppijn echt een stuk verminderd... Lachen

ik ga bijna elke week naar de fysio. mn nek zit heel vaak helemaal vast..

Mariel89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 14:12

@ Naima: ik probeer mijn medicijnen ook altijd zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik ze vervelend vind maarja, toch wel heel blij dat ze bestaan hoor Ja

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 14:26

Hier meldt zich er nog eentje, pff wat is het vervelend. En dan vooral als je lekker op vakantie bent, toch weer te weinig mijn pet op gehad of mijn zonnebril. En dan komen aan het eind van de middag weer die gezellige vlekjes voor mijn ogen en dan voel ik het al weer aankomen. indd lekker op bed liggen met alle gordijnen dicht en dan nog het liefst met je hoofd onder de dekens.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 16:41

Al 4 jaar migraine patient, ik heb ooit eens een steen gedragen voor migraine, ik heb er nooit in geloofd deed t maar voor de lol hij zat toch aan me ketting, schijnbaar heeft ie gewerkt want een jaar geleden toen ik hem afdeed kwamen de pijnen weer. ach ik leer er maar mee leven, ben t soms zo zat, 8 dagen migraine achter elkaar, soms maar 1, soms 4. misschien toch maar weer eens die steen opzoeken...

de laatste 2 maanden is t trouwens extreem maar mn migraine word het meest uitgelokt door weersveranderingen.

Mariel89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 17:02

@ PrinCessRomy; Hee ik ken jou Haha! (even offtopic Tong uitsteken )
Wat vervelend dat je t ook hebt... Toch wel erg veel mensen hierzo die er last van hebben!