vriend wil nieuwe tattoo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zesiram

Re: vriend wil nieuwe tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:33

Ik ben het wel met je eens Equinecoach: ik zal ook niemand veroordelen op basis van zijn uiterlijk
( nou ja, helaas ben ik ook maar mens, en kan je vooroordelen dan nooit helemaal uitsluiten ). Maar daarom vind ik het zelf nog wel niet mooi. Zoals iemand anders mijn kledingstijl misschien afschuwelijk vindt. Dat mag, smaken verschillen gelukkig. Zolang je iedereen maar respecteer met zijn eigen keuzes op dat gebied.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:35

mijn ex heeft een tribal op zijn bovenarm, dit vind ik wel mooi, alleen een beetje groot.. het is heel zijn bovenarm.. mijn broer heeft een adelaar met een slang tussen de poten op zijn schouderblad staan, en nog 2 tattoo's. deze zijn niet zo groot, en die vind ik ook mooier Ja

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:41

Mijn vriend zei laatst ook dat hij op zijn bovenarm een tattoo wil hebben. Ik vind het persoonlijk echt niet mooi maar toch, dan laat hij tenminste wat meer zijn goddelijke lichaam zien hahaha. Nee, ik vind het niet mooi..beetje teveel van het goeie, maar als hij er blij mee is gaat hij zijn gang maar. Ik wil niet over tien jaar horen ja, had ik nu maar die tattoo genomen. Bij hem staat het wel want het is geen dunne spriet..en ja, jongens hebben zo van die dingen haha.

ingridge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:42

Haha ik moet er wel om lachen "iemand iets verbieden", ik zelf heb er 2 en er komen er zeker meer bij. Mijn vriend vindt het wel ok, hij was erbij toen ik de 2e liet zetten, en anders had hij pech.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:44

Niet alleen jongens dus.... Haha!

Naast het rijden van mijn paard sport ik veel, ik ben trots op m,n lijf en daarom vind ik m,n tattoos juist extra mooi! En ja, ik wordt ooit een keer oud, maar das nog lang niet!!! Clown

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:45

Oooh getver, jij hebt er ook al zo eentje. Mijn vriend laat zichzelf het liefst helemaal onder tattooeren, gelukkig heb ik het tot dusver kunnen uitstellen. Ik vind een tattoo erg mooi, echt heel erg mooi, maar als je helemaal onderzit Misselijk .

Mijn mening hoor, ik heb niet alles gelezen. Ga ik nu nog even doen.

Edit: Ik ben het met Marleen_ eens.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:54

dessie schreef:
Oooh getver, jij hebt er ook al zo eentje. Mijn vriend laat zichzelf het liefst helemaal onder tattooeren, gelukkig heb ik het tot dusver kunnen uitstellen. Ik vind een tattoo erg mooi, echt heel erg mooi, maar als je helemaal onderzit Misselijk .

En dan ben ik toch echt benieuwd wat voor 'eentje' ik er ben volgens jou! Cool Wauw, na drie regels gelezen te hebben weet jij al wie ik ben!
Ga eerst maar even lezen, ja Knipoog

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:56

of je het nou mooi vind of niet.. daarover kunnen we niet discussieren, MAAR ik vind absoluut niet dat men elkaar iets wat de ander wil binnen een relatie uberhaubt kan verbieden!!!
je mening, smaak kenbaar maken mag uiteraard altijd
dan is het verder aan je partner wat hij ermee zal doen..

ben bovendien van mening dat je er ook snel aan went, alsof het er niet eens meer zit.. het wordt zo snel een deel van je lichaam

al met al; als dit een echte wens is van je vriend.. vind ik niet dat je hem erin kan belemmeren
Laatst bijgewerkt door Marshaha op 25-05-07 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:56

Mijn moeder houd trouwens ook wel van die dingen. Ze heeft een hele grote op haar bovenarm en nog een ring, en op de zijkant van haar hand nog een tattoo. Ikzelf wilde vroeger een playboy bunny en wat ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:57

Ik heb zelf 2 tatoeages (zie profiel) beide met een betekenis. Mijn vriend is ook geen liefhebber van tatoeages, maar vind deze toch wel mooi.

Hijzelf houd er niet van en zal denk ik zelf niet snel een tatoeage nemen, maar hij respecteerd wel mijn keuze dat ik het wel mooi vind.

Voor mij is het een vorm van kunst, en zeker als er een betekenis achter zit. Ik zou nooit klakkeloos iets laten zetten.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:58

Equinecoach schreef:
dessie schreef:

En dan ben ik toch echt benieuwd wat voor 'eentje' ik er ben volgens jou! Cool Wauw, na drie regels gelezen te hebben weet jij al wie ik ben!
Ga eerst maar even lezen, ja Knipoog

@Equinecoach, ik denk dat dessie het over de ts en haar vriend heeft... Niet over jou.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:00

Marshaha schreef:
of je het nou mooi vind of niet.. daarover kunnen we niet discussieren, MAAR ik vind absoluut niet dat men elkaar iets wat de ander wil binnen een relatie uberhaubt kan verbieden!!!
je mening, smaak kenbaar maken mag uiteraard altijd
dan is het verder aan je partner wat hij ermee zal doen..

ben bovendien van mening dat je er ook snel aan went, alsof het er niet eens meer zit.. het wordt zo snel een deel van je lichaam

al met al; als dit een echte wens is van je vriend.. vind ik niet dat je hem erin kan belemmeren

Ik vind dat je het moet respecteren, je hoeft het niet mooi te vinden. Zeg dat 1x en dan is het genoeg. Verder respecteer je zijn blijheid met de tatoeage en zeg je er niets meer over.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:01

Okay, miscommunicatie dan Pling Tja, het geschreven woord, het blijft behelpen Knipoog

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:05

Ik hou van tattoo's zeker bij mannen!!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:08

Ja, het blijft zjin lijf.. maar ik vind het zelf helemaal niks, een kleintje op bovenarm ofzo vind iknog wel leuk, bij meisjes een kleintje op buik, arm of enkel vind ik ook nog wel leuk. Maar die grote opvallende dingen vind ik werkelijk helemaal niks Leg hem uit dat jij het niet leuk vind, kijk hoe hij erop reageert. Je kunt altijd nog zeggen ''hji zit op je rug, jji kunt hem niet zien en ik moet er wel tegen aan kijken Clown ''

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:11

Dat is een argument van niets Farouche. Ik heb ook een tatoeage op mijn rug en kan hem zelf alleen zien als ik heeeeeel moeilijk doen, maar toch ben ik er net zo blij mee als de tatoeage op mijn buik.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:20

ikzelf ben fan van tattoo's
ik heb erzelf ook en mijn vriend ook!
ik ben van mening dat iedereen moet doen wat hij of zij wil!
dus als je vriend een tattoo wil dan moet hij dat kunnen doen!
al vind ik wel dat hij rekening met jou kan houden, kies anders samen een leuke uit en een leuke plek!

o0onadiao0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:30

Thirsa_ schreef:
Ik vind 't wel leuk!
Mijn vriend heeft op zijn borst een chinees teken dat kracht betekent.
En onder z'n voet staat ' hand made in holland ' *LOL*

onder de voet doet toch super zeer ? heel gevoelig daar lijkt me Bloos

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:33

Ja, hij vond het ook wel vrij pijnlijk hoor!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:44

Ik vind een tattoo wel mooi bij een jongen, maar hij moet niet helemaal onderstaan natuurlijk.
Mijn vriend heeft er een op zijn bovenarm en ik zelf heb er 2.
Zou er best nog eentje bij willen, maar hij wil het niet hebben, dus doe ik het niet.

Sommige zeggen " een kleintje vind ik nog wel mooi "
Maar ik echt niet haha Haha!
Ik vind een kleine tattoo lelijk bij een jongen.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:46

sunshine schreef:
Sommige zeggen " een kleintje vind ik nog wel mooi "
Maar ik echt niet haha Haha!
Ik vind een kleine tattoo lelijk bij een jongen.

Ja dat vind ik ook wel, als je als jongen er dan 1 wil, doe het dan goed en kom niet met een banketstaaf klein minidraakje aanzetten haha.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:57

Wel zielig dat je echt overweegd om het uit te maken als de tattoo totaal niet naar jou smaak is. Als hij het mooi vind laat je hem het toch lekker doen.. Beetje sneu hoor!
Ik vind sommige tattoo's wel mooi, als het echt wat betekend, en als ze op een mooie plek zitten.

Lucilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 16:50

Ik zal t niet uitmaken, alleen maar omdat hij een tattoo laat zetten. Het is zijn lichaam en zijn keuze en kan hem dat dus niet verbieden.
Ik heb niks tegen tattoos, bij sommige staan ze heel sexy, als ze maar niet te groot of overdreven zijn.
Zoals ik van mijn vriend begrepen hebt word t een redelijk grote en daar houd ik dus niet van, ook omdat hij heel smal is.
Misschien valt die tattoo wel mee en zit ik mij druk te maken om niks, misschien staat die tattoo wel heel mooi en heel sexy haha.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 16:56

Ik vind een tattoo super mooi...
Zowel bij mannen als bij vrouwen Ja

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 16:58

Een subtiele vind ik wel heel mooi, maar al die kunstwerken vind ik echt verschrikkelijk. Maar dat wil niet zeggen dat ik andere mensen ga verbieden om zich vol te laten zetten met tattoo's.
Het uitmaken omdat hij een tattoo zet vind ik wel heel apart, misschien moet je dan over het algemeen nadenken over je motieven voor je relatie.