Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dessie schreef:Oooh getver, jij hebt er ook al zo eentje. Mijn vriend laat zichzelf het liefst helemaal onder tattooeren, gelukkig heb ik het tot dusver kunnen uitstellen. Ik vind een tattoo erg mooi, echt heel erg mooi, maar als je helemaal onderzit.
Mijn mening hoor, ik heb niet alles gelezen. Ga ik nu nog even doen.
Equinecoach schreef:dessie schreef:Oooh getver, jij hebt er ook al zo eentje. Mijn vriend laat zichzelf het liefst helemaal onder tattooeren, gelukkig heb ik het tot dusver kunnen uitstellen. Ik vind een tattoo erg mooi, echt heel erg mooi, maar als je helemaal onderzit.
Mijn mening hoor, ik heb niet alles gelezen. Ga ik nu nog even doen.
En dan ben ik toch echt benieuwd wat voor 'eentje' ik er ben volgens jou!Wauw, na drie regels gelezen te hebben weet jij al wie ik ben!
Ga eerst maar even lezen, ja
Marshaha schreef:of je het nou mooi vind of niet.. daarover kunnen we niet discussieren, MAAR ik vind absoluut niet dat men elkaar iets wat de ander wil binnen een relatie uberhaubt kan verbieden!!!
je mening, smaak kenbaar maken mag uiteraard altijd
dan is het verder aan je partner wat hij ermee zal doen..
ben bovendien van mening dat je er ook snel aan went, alsof het er niet eens meer zit.. het wordt zo snel een deel van je lichaam
al met al; als dit een echte wens is van je vriend.. vind ik niet dat je hem erin kan belemmeren
Thirsa_ schreef:Ik vind 't wel leuk!
Mijn vriend heeft op zijn borst een chinees teken dat kracht betekent.
En onder z'n voet staat ' hand made in holland '
sunshine schreef:Sommige zeggen " een kleintje vind ik nog wel mooi "
Maar ik echt niet haha![]()
Ik vind een kleine tattoo lelijk bij een jongen.