Help!! oksel onwijs verbrand.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Help!! oksel onwijs verbrand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 09:52

Óh, wat lijkt dat me vreselijk pijnlijk zeg...

Heb je al iets gevonden dat de pijn wat afneemt?

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 17:02

Ik ben nog steeds aan het klieren kom net alweer uit een koude douche.Maar ... Nu komt het mooie sinds het uit is met mijn vriend heb ik eindelijk weer een date op dat feest vanavond. Oke stel je voor he je wacht op je date opeens komt er iemand met een knalrode kop! met witte kringen rond haar ogen op je af zetten Tong uitsteken en met 1 arm omhoog vanwege de pijn
Boos! die date word niks vanavond en heb ook een bad hair day

haha helpen jullie me hopen dat het nog iets word. Met foundation op de witte plekken heb ik ook gelijk zon make-up hoofd en je ziet het rood erdoorheen.

o nog een vraagje zou ik odrex voor de gevoelige huid kunnen gebruiken deo kan ik ook niet op (ziet nog een doem senario mega zweet plek)

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:05

Weet wel dat honing werkt tegen brandwonden, of het hierbij ook werkt, is het proberen waard misschien Ja

Ik verbrand ook ontzettend snel (ondanks dikke lagen smeren) en smeer het dan zo vaak mogelijk in met bodylotion, aftersun en wat babyolie door elkaar gemengd. Ja kan het ook apart opsmeren, maar dit gaat sneller.

Hoop voor je dat het snel over is, lijkt me een erg vervelende plek Clown

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:09

nooit tandpasta doen!

calendulan zalf van vsm kan je er ook op smeren.
wat ik zelf meestal doe is de plekken met koud water wat vochtig maken,en dan baby olie erop smeren.dan trekt er meteen weer vocht in de huid en neemt de pijn af.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:57

Odorex zou ik absoluut niet proberen. Dat vind ik af en toe al prikken op een gewone schone huid.