Dik Buikje ....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nightlover

Re: Dik Buikje ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 16:53

Ik wil alle tips zien behalve hardlooptips Bloos!
Als ik eraan denk vliegen de kilo's er al af * hihihi zou leuk zijn *

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:56

Ikke moet dit ook doen. Maar als ik hardloop krijg ik zo'n ontzettende last van mijn kuiten Scheve mond

Jonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:56

Veel water drinken, goed bewegen en gezond eten. Of op fitnes gaan. Dat betaal je, dus dan is het zonde van je geld als je niet gaat.

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:58

Sandra_Horse schreef:
Eas_Mon schreef:

Indd.. gewoon op het strand lekker jongens kijken etc.. wedden dat je vergeet dat je hardloopt. en dus niet door heb hoeveel je loopt.. omdat je afgeleid bent Knipoog

als er lekkere jongens zijn ga ik vooral niet..
zien ze me zwaar bezweet en met een vuurrode kop renne..

Misschien vinden ze dat wel sexy wie weet Knipoog zo'n sportieve vrouw!

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 17:01

Hoelang, Hoever, Hoehard en Hoevaak moet je dan hardlopen?
Als je resultaat wilt zien dan Tong uitsteken
Strand licht voor mij niet in de buurt en nee bossen ook niet echt.
Gewoon in de buurt voel ik me niet op mijn gemak als ik ga rennen plus tegels vind ik vervelend rennen.

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 18:23

Shayenne93 schreef:
Hoelang, Hoever, Hoehard en Hoevaak moet je dan hardlopen?
Als je resultaat wilt zien dan Tong uitsteken
Strand licht voor mij niet in de buurt en nee bossen ook niet echt.
Gewoon in de buurt voel ik me niet op mijn gemak als ik ga rennen plus tegels vind ik vervelend rennen.

hoevaak, hoe ver, hoe hard en hoelang voordat je resultaat ziet is per mensenlichaam anders. 1 moet:

20 minuten per dag en dan 3 weken wachten tot het resultaat geeft en de ander:

30 minuten per dag en dan 6 weken tot het resultaat geeft..

het is echt per lichaam anders..

(tijden niet te letterlijk nemen.. kan overdreen zijn..)

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 18:27

Haha okay toch bedankt,
Je moet toch minimaal 20 minuten rennen? ofzo iets?
Ik houd dat nooit vol achter elkaar dan want mijn conditie is behoorlijk slecht de laaste tijd.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 18:30

hardlopen kan maar werkt bij mij niet echt...mijn tip:
DOORZITTEN.............uren doorzitten(el op verschiilende paarden he...)binnen paar weken resultaat!je spant nergens je buik zo aan als tijdens het doorzitten

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 18:36

Ik meld me ook maar, heb nog een beetje een buikje, dat laatste wil niet weg!
Dansen helpt ook egt! gewoon in je vrije tijd de muziek aanzetten en gaan dansen, wel goed fanatiek! Hierdoor heb ik veel vet verbrand, alleen dat laatste wil niet echt weg!

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 18:47

meisje19 schreef:
Ik meld me ook maar, heb nog een beetje een buikje, dat laatste wil niet weg!
Dansen helpt ook egt! gewoon in je vrije tijd de muziek aanzetten en gaan dansen, wel goed fanatiek! Hierdoor heb ik veel vet verbrand, alleen dat laatste wil niet echt weg!

ik zou net zeggen: dansen, dat is echt goed, ik heb dan mss geen 'buikje' maar ik heb een keer een hele avond/nacht op de dansvloer gestaan en ik had de volgende ochtend gewoon spierpijn ervan Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 18:50

GOUDEN tip? Alcohol laten staan. Héél veel mensen die net iets een buikje hebben, hebben deze door de alcohol. Komt echt allemaal bij je buik aan.

RoyalMemory schreef:
Hardlopen; is overal goed voor! In het begin is het ff doorzetten maar het wordt echt leuk!

Hardlopen OVERAL goed voor? Reken er maar niet op. Als er íets slecht is voor je gewrichten (vooral knieën en enkels)....

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:12

_paula_ schreef:
hardlopen Clown is ook nog eens goed voor je conditie Knipoog

Hardlopen ja, is idd ook goed voor de conditie... Vork
Eigenlijk zou ik daar ook weer me moeten beginnen en niet na 2 keer stoppen.
Poeh tis dat ik het nu zelf zeg maar of ik het ook weer ga doen? Tong uitsteken Vork

lisjuhandty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:19

ik wil ook Heel graag van mijn buikje af..

Dat Fanatiek dansen wat houd dat precies in .. gewoon hoe je in discotheek danst of allemaal verschillende pasjes , jumpstyle of weet ik veel:P
vertel het is (A)

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:24

alleen eten op bepaalde tijden -> vaste tijden, en veel bewegen, heb je tijd/geld voor de sportschool, kun je daar vaak een 'aangepast' programma krijgen voor de dingen waar jij op wil trainen (in dit geval je buik)

geef niet te snel op (dit mbt het eten) want pas 2 weken nadat je gestart bent met op bepaalde tijden eten, gaat je lichaam daadwerkelijk ook vet verbranden.. omdat dit proces van zichzelf niet erg hard gaat wordt dus ook nog sporten aangeraden Knipoog

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:37

1. begin als je uit je werk komt ofzo meteen je helemaal vol drinken met water en dan moet je naar de w.c maar je lichaam heeft niet veel om weg te spoelen omdat je daarvoor niks heb gegeten(is dat wel zo niet eten voor dat je thuis bent!) als je dan gaat plassen spoelt je lichaam alle oude restjes weg en omdat je niet zo veel restjes hebt neemt het ook vet mee. Tong uitsteken
2. harlopen met een vriendin of vriend daar word het altijd gezelliger van, dus ook leuker om te gaan doen. neem water mee en een bruin broodje(broodje gezond zonder mayo of boter een klein dun laagje boter mag wel) of nog beter een appel. Tong uitsteken
3. Tussendoortjes een lekkere koek Haha! nee dat niet natuurlijk Tong uitsteken worteltjes of appel. Om het eerst even te beginnen laat het snoep en koek of iets dergelijks wat je in huis hebt voor het weekend. Niet veel gaan kopen en meteen alles opvreten natuurlijk Tong uitsteken

ik hoop dat jullie hieraan wat hebben Haha!

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:45

shillelagh schreef:
1. begin als je uit je werk komt ofzo meteen je helemaal vol drinken met water en dan moet je naar de w.c maar je lichaam heeft niet veel om weg te spoelen omdat je daarvoor niks heb gegeten(is dat wel zo niet eten voor dat je thuis bent!) als je dan gaat plassen spoelt je lichaam alle oude restjes weg en omdat je niet zo veel restjes hebt neemt het ook vet mee. Tong uitsteken

hier heb ik echt nog nooit van gehoort en naar mijn mening ook niet waar! water drinken is goed, minimaal 2liter per dag en geen gezoete sapjes en cola en dat soort troep. als je veel water drinkt zorg je er wel voor dat je lichaam gezuiverd word en je een vol gevoel krijgt in je maag.
zorg dat je iedere 3uur iets eet. kleine porties waar veel vezels inzitten. als je iedere 3uur eet blijft je spijsvertering continue aan de slag. s'avonds voor je gaat slapen niets meer eten en zeker geen koek of chips. als je honger hebt kun je beter een appel of bakje yoghurt nemen.
en verder is sporten heel belangrijk! als je hardlopen niet leuk vind kun je ook gaan skaten of fietsen. sit ups doen is hartstikke goed, maar daar gaat idd je buikje niet van weg. wel is het zo dat als je meer spiermassa in je lichaam hebt je ook meer verbrand , zelfs in rust!

succes en probeer niet te streng te zijn anders hou je het niet vol! je mag best wel af en toe een koekje of een patatje, maar niet altijd

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:28

Ik ben sinds gister begonnen met water drinken en geen frisdrank enzo meer. Het handigste is om een flesje te kopen,vooral met zo'n zuigdop (weet niet hoe je dat noemt Tong uitsteken) Want dan blijf je eerder water drinken dan dat je steeds weer opnieuw je glas moet vullen.. Je moet wel vaak naar de wc, maar het is wel goed voor je!
Nu moet ik nog moed verzamelen om te gaan harlopen Haha!

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:39

Ik hou niet zo van water... ik vind het niet echt vies maar ook niet echt lekker en vaak is het te verlijdelijk om ijsthee te pakken ofzo maar naar aan lijding van dit topic ga ik ook maar eens water drinken... weet niet of 2 liter lukt maar 1,5 liter ben ik blij mee Haha!

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:44

Ja dat had ik dus ook altijd Tong uitsteken Liever iets met een smaakje dan gwn simpel water, maarja het is nou eemaal een feit dat alle soorten frisdrank dikmakers zijn... zit zoooveel suiker in! En ik heb een flesje van 75 cl en dat is echt zo op nu terwijl ik dus eigenlijk ook niet echt van water hou, maar het is echt zo lurk flesje het wordt gwn verslavend en als ie dan ineens leeg is dan denk he is het alweer op!

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:44

Dag meiden,

Helaas heb ik ook weer een buik gekregen, ik had er zo mooi af na mijn zwangerschap Verdrietig Verdrietig
Ik weet niet of jullie buik ook slap is.
Want dan had ik namelijk na mijn zwangerschap heel erg. Ik dee buikspier oeveningen maar kreeg mn buik (het vel) niet mooi strak.
Toen heb ik Sculp Up van L`orel gebruikt. En dat heeft toen echt heel goed geholpen.
Ik wil het weer gaan gebruiken, maar ik ben nu aan het smeren op mn benen tegen de celuite Tong uitsteken

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:46

Euuhhh, valt wijn ook onder de alcohol?? Ik dacht dat wijn niet zo erg was.

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:50

In wijn zit toch ook alcohol Knipoog
Als je zoete witte wijn drinkt is het eigenlijk nog erger, zitten heeeel veel suikers in...
(drinkt het zelf ook altijd helaas Bloos )

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:54

Mensen kijk even bij het Start to Run topic! Is echt heel makkelijk. Zo'n vlaams stemmetje dat je elke minuut aan moedigt! (heb al 3 weken niet gelopen! FOEI! maar heb vandaag coopertest gehad en sla maar een paar lessen over binnekort denk ik..)

Rennen helpt!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 23:18

lisjuhandty schreef:
ik wil ook Heel graag van mijn buikje af..

Dat Fanatiek dansen wat houd dat precies in .. gewoon hoe je in discotheek danst of allemaal verschillende pasjes , jumpstyle of weet ik veel:P
vertel het is (A)

Dansen totdat je erbij neervalt Haha!
nee, niet letterlijk maar gewoon actief! In beweging blijven en goed zweten en moe worden!
Ik deed dit altijd voor het slapen gaan, ik kan nooit in slaap komen dus besloot ik lekker te gaan dansen totdat ik moe werd en viel als een blok in slaap.. Voordat ik het wist was mijn buik ook veel dunner/strakker!

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 23:55

Nouks schreef:
GOUDEN tip? Alcohol laten staan. Héél veel mensen die net iets een buikje hebben, hebben deze door de alcohol. Komt echt allemaal bij je buik aan.

RoyalMemory schreef:
Hardlopen; is overal goed voor! In het begin is het ff doorzetten maar het wordt echt leuk!

Hardlopen OVERAL goed voor? Reken er maar niet op. Als er íets slecht is voor je gewrichten (vooral knieën en enkels)....

Helaas !!!
Ik drink niet ...
De keren dat ik gedronken heb vallen op 1 hand te tellen ...