Als ik eraan denk vliegen de kilo's er al af * hihihi zou leuk zijn *
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sandra_Horse schreef:Eas_Mon schreef:
Indd.. gewoon op het strand lekker jongens kijken etc.. wedden dat je vergeet dat je hardloopt. en dus niet door heb hoeveel je loopt.. omdat je afgeleid bent
als er lekkere jongens zijn ga ik vooral niet..
zien ze me zwaar bezweet en met een vuurrode kop renne..
Shayenne93 schreef:Hoelang, Hoever, Hoehard en Hoevaak moet je dan hardlopen?
Als je resultaat wilt zien dan
Strand licht voor mij niet in de buurt en nee bossen ook niet echt.
Gewoon in de buurt voel ik me niet op mijn gemak als ik ga rennen plus tegels vind ik vervelend rennen.
meisje19 schreef:Ik meld me ook maar, heb nog een beetje een buikje, dat laatste wil niet weg!
Dansen helpt ook egt! gewoon in je vrije tijd de muziek aanzetten en gaan dansen, wel goed fanatiek! Hierdoor heb ik veel vet verbrand, alleen dat laatste wil niet echt weg!
RoyalMemory schreef:Hardlopen; is overal goed voor! In het begin is het ff doorzetten maar het wordt echt leuk!
_paula_ schreef:hardlopenis ook nog eens goed voor je conditie
shillelagh schreef:1. begin als je uit je werk komt ofzo meteen je helemaal vol drinken met water en dan moet je naar de w.c maar je lichaam heeft niet veel om weg te spoelen omdat je daarvoor niks heb gegeten(is dat wel zo niet eten voor dat je thuis bent!) als je dan gaat plassen spoelt je lichaam alle oude restjes weg en omdat je niet zo veel restjes hebt neemt het ook vet mee.
lisjuhandty schreef:ik wil ook Heel graag van mijn buikje af..
Dat Fanatiek dansen wat houd dat precies in .. gewoon hoe je in discotheek danst of allemaal verschillende pasjes , jumpstyle of weet ik veel:P
vertel het is (A)
Nouks schreef:GOUDEN tip? Alcohol laten staan. Héél veel mensen die net iets een buikje hebben, hebben deze door de alcohol. Komt echt allemaal bij je buik aan.RoyalMemory schreef:Hardlopen; is overal goed voor! In het begin is het ff doorzetten maar het wordt echt leuk!
Hardlopen OVERAL goed voor? Reken er maar niet op. Als er íets slecht is voor je gewrichten (vooral knieën en enkels)....