Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissDonna schreef:ik had lang haar was 90 euro kwijt voor kleine krullen NIER in lagen dan laten knippen als je t ooit klein wil. Want dan heb je bom ontploft!
blackpegasus schreef:ik heb mijn haar voor de kerst gepermanent met wat grovere krullen en ze zitten nog steeds goed erin. ik was rond de 70 euro kwijt. om het zo lang erin te houden maak ik elke ochtend mijn haar helemaal nat en dan afdrogen met handdoek en gel/schuim erin. niet borstelen (bij erge klitten voorzichtig met grove kam op goed nat haar uitkammen)
in mijn profiel zie je een foto dat ik met mijn zoontje en mijn moeder zit. die foto is 2 weken geleden gemaakt.
Topoverkonte schreef:Ik heb heel fijn, dun en stijl haar. Niet zo fantastische combinatie. Het wordt dan nog vlug vet ook. Ik wilde ook eens volume en heb een permanente laten zetten. Ze vroegen aan mij of ik zeker was, maar echt veel uitleg kreeg ik niet. Ik mocht twee dagen mijn haar niet wassen en moest het speciaal drogen. Heb ik dus ook gedaan. Na de douche was het er helemaal uit!