drugsgebruik.. ja/nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peuk

Re: drugsgebruik.. ja/nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:33

evanescence schreef:
argonlover schreef:
hmm volgens mij kon ik me nog wel alles herrineren Tong uitsteken

Haha naja ik wist de helft ongeveer niet meer... Vork

KsVrPy schreef:
Nee nog nooit en ik ben het ook niet van plan...
Ben idd ook wel benieuwd naar spacecake. *LOL* Hoe smaakt dat?

Ja dat wil ik eigenlijk ook wel is proberen. maar moet je weer de keuken in... Clown

Jaaa als bokkers zich nou aanmelden ofzo en dan gaan we allemaal spacecake eten. Haha!

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:34

ik doe mee.. moeten we t wel onder iets doen van: dagje gezellig weg anders mag t van mn ouders nooit Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door jacqq op 22-05-07 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:35

Essiie schreef:
Ik heb het nog nooit gebruikt en ben het ook niet van plan..

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:37

tanya89 schreef:
Nog nooit gebruikt, zou, om heel eerlijk te zijn wel eens een space cake willen eten Bloos

hahaha jaaa Haha!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:39

argonlover schreef:
ik doe mee.. moeten we t wel onder iets doen van: dagje gezellig weg anders mag t van mn ouders nooit Tong uitsteken

Hihi, inderdaad. *LOL*
Ik weet niet of m'n ouders het met m'n 12 jarige leeftijd op prijs stellen dat ik met een paar bokkers spacecake ga eten. Haha!
Maar ach... Ik hoop dat het goor is. Eens maar nooit weer, zeg maar.

Dakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:40

ik heb een lange tijd elke dag geblowt.. doe het nou nog heeeeell af en toe in vakanties.. maar nooit er lopen trippen van blowen. maar raad wel aan om niet te gaan blowen en alchol te gaan drinken. daar kan je raar van worden als je in bed ligt.

voor de rest, mensen als je het nog nooit gedaan heb doe het dan met vrienden. mocht je ziek worden is er altijd een bekende bij je. eerste dat ik joint nam werd ik namelijk misselijk.

space cake smaakt naar doodnormale cake.. maar het werkt wel tig keer zo hard als een jointje.. je wordt namelijk met de uur stoneder.. ik ben er toen wel erg lijp van geweest..
maar het ligt er ook aan hoeveel je door een cake doet..

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:43

oliebol ik lust geen gewone cacke (niet dat een joint zo lekker smaakte oO) maar ik krijg t wel door mn strot geduwt haha is t echt veel zwaarder als joint.. hmm dan zou ik er heeel weinig door doen haha ik wil niet buiten mezelf raken door de drugs ofzo.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:44

argonlover schreef:
oliebol ik lust geen gewone cacke (niet dat een joint zo lekker smaakte oO) maar ik krijg t wel door mn strot geduwt haha is t echt veel zwaarder als joint.. hmm dan zou ik er heeel weinig door doen haha ik wil niet buiten mezelf raken door de drugs ofzo.

Nee alleen een beetje zweverig gevoel, dat lijkt me wel lekker. Ja

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:46

Het is niet echt een zweverig gevoel, ik zat in een stoel en had het gevoel dat ik door de grond zakte. Was trouwens wel een vet gevoel maar duurde zoals eerder beschreven maar 30 seconden Knipoog

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:47

Ik ga morgen blowen waarschijnlijk met een jongen. Alléén ben schijts benauwd Tong uitsteken Hij heeft al wel zat ervaring.

Dakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:48

dat krijg je als je te veel binnen krijgt...

_Mevrouwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:52

Ook ik heb het nog nooit gebruikt! En ik zal het ook zeker nooit doen..

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:52

Heb nog nooit iets met drugs gedaan, zie ook de gevolgen ervan.
Ik had een vriendin, maar nu niet meer. Ze is toen aan de drugs gegaan en ze ziet er dus totaal niet uit!! super dun, wallen onder haar ogen, dunne neus, dun gezicht. Ze snuift zelfs in de les!! (wonder boven wonder heeft een leraar haar nog nooit gesnapt..)
Ze heeft het in de les altijd over drugs en ik zit er dan lekker tussen.. (ik zit langs een meisje die het er met haar over heeft en zij zelf zit achter mij) gelukkig was dit maar 4 uurtjes in de week, maar ik werd er wel GEK van.. die verhalen over ketamine, dat je dan uit je lichaam kan treden enzo..
ik zie het niet zo zitten als je haar zo ziet..

Die vriendinnen van haar zijn al net zo vaag.. zitten we in de les, een meisje is zo aan het schrijven, zegt iemand die stoned is: Wooow, kan jij schrijven?? dat meisje echt zo van Wat?? en natuurlijk moesten wij lachen, dat stoonde meisje wist begod niet waarom wij moesten lachen..
Laatst bijgewerkt door _Femkee op 22-05-07 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:58

a, een vriendin van mij zit ook helemaal in die oliebol, zit ook redelijk vaak stoned in de klas maar volgens mij gaat t alweer wat beter met haar, ze komt weer wat aan (maar voordat ze aan de drugs begon was ze ook al vet mager dus ze ziet er nog steeds niet uit) en kraamt niet alleen maar een paar vage woorden uit als je wat vraagt..

xxmarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:00

Ik heb nog nooit drugs gebruikt.. was het opzich ook niet van plan.. maarja zoals ik altijd zeg:

Ik wil ALLES een keertje proberen, maar roken ga ik NIET proberen, voor de rest drugs etc wil ik wél proberen Haha!

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:00

nou ik wil niet hardrugs proberen hoor ... ik denk maar zo: t is niet voor niets verboden Tong uitsteken
--
t klinkt btw raar maar ik vind blowe/cacke niet zo erg als alcohol haha

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:02

Ik ben 15. Nog nooit drugs gebruikt. Ga ik denk ik ook niet doen voor mn 18de want mn ma breekt allebei mn benen (en miss ook wel mn armen Clown ) als ik drugs zou gebruiken!

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:05

de mijne ook Tong uitsteken (en mijn pa vind dan nog wel wat meer botte die niog iet gebroke zijn haha) maarja.. daarom wete ze t ook niet Clown

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:14

Je hoef niet perse van drugs mager te worden hoor Knipoog van pep ofzo kan ik me dat nog wel voorstellen.Krijg dan echt nix weg..Maar vriendin van mij die het dus vaak doet die kan gewoon normaal eten en slapen daarmee..

van sommige krijg je ook juist weer gewoon honger dus dan wordt je daar echt niet mager van..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:17

nooit gebruikt/niet van plan, vind t maar sneu dat mensen zulke dingen nodig hebben om zich op een bepaalde manier te voelen, maar dat is mijn mening...

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:19

ik vind het ook dom om je problemen (er tijdelijk) mee op te lossen, maarja,... een keer kan geen kwaad (ik bedeol je kan precies het zelfde zeggen over alcohgol.)

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:20

op een reactie van pagina 1: je hoeft de keuken niet in, hier in de coffeeshop kan je het kant en klaar kopen.

en drugs: ja, ook harddruggs, geniet, maar met mate Haha!
je kunt beter eens in het half jaar een pilletje nemen, dan elk weekend jezelf halfdood zuipen, ben van mening dat er soms te huiverig word gedaan over drugs (of te relaxt over alchohol). Denk dat de mensen die er meer mee te maken hebben er ook wat minder zwart wit tegenaan kijken. Natuurlijk is drugs ongezond, maar dat zijn zoveel dingen, eens in de zoveel tijd zal echt geen blijvende schade aan je lichaam berokkenen

Alleen heroine en andere hele zware rommel vallen buiten mijn visie... dat is écht rommel voor je lijf

:editje: heb niets tegen drugs, helemaal niet, leuk om je avond net wat toffer te maken, maar gebruik het om de juiste reden, niet om problemen te verdrijven, rebbelie tegen je ouders of dergelijke redenen, heb de zelfdiscipline om het matig te houden

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:24

Ik heb een tijd gehad van veel blowen en elk weekend pillen. Maar ben blij dat ik die troep niet meer gebruik!
Pillen vond ik zeker in t begin super maar al snel neem je meer en meer en omdat ik de overstap naar iets anders/sterkers erg dicht bij kwam heb ik voor me zelf gezegd dat ik er mee stopte.
Maar wel lol mee gehad!

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:26

nog nooit drugs gehad, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar spacecake Vork maar mijn vader breekt ook allebei me benen Tong uitsteken

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:28

mijn ouders blowen zelf ook Haha!
overigens met mate (volgens mij gaan er drie jointjes in een half jaar doorheen) En ze vinden dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is, zolang ik het maar in een veilige omgeving doe, en goed spul heb.

wat overigens niet betekent dat ze het goed zouden vinden als ik regelmatig drugs zou gebruiken