pijn na seks?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninja2

Re: pijn na seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 00:52

Ik heb dat ook altijd en het doet echt zo zeer. Ik doe het er gewoon minder om door de pijn. Vroeger had ik er nooit last van maar sins 3 jaar heb ik dat. Ik heb alleen nog maar seks gehad met mijn vriend en verder niemand. Hij heeft ook nooit seks met een ander gehad dus een soa kunnen we niet hebben toch?
Ik laat heb eigenlijk ook nooit in me komen omdat ik dan de halve nacht wakker lig van de pijn.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 00:55

He dat heb ik ook, vreselijk is dat zeg. Ik heb het ook zo lekker als ik perongeluk mijn broek tever omhoog optrek.
Maar dan zeg maar dat ik steeds moet plassen maar er niks tot 1 drupje uitkomt, maar toch steeds een branderig gevoel dat ik moet plassen.

*zoekt naar remedie of in iedergeval benaming*

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 01:40

Citaat:
@nargileh: als je het gevoel hebt dat je moet plassen tijdens de daad, betekent het dat je vriend dicht bij je G-spot zit (las ik gisteren)

haha ja het gevoel dat je moet plassen tijdens de seks is alleen maar goed Knipoog

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 02:09

Een tijdje met condoom doet ook wonderen. Ik had idd bij één van mijn exen ook last als hij in me klaarkwam, tijdje met condoom gedaan en het deed geen pijn meer Lachen

kerstkrans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 09:58

iedereen bedankt voor alle tips.. Lachen
genoeg om uit te proberen denk ik zo!

Meikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:27

Kan het ook zijn dat je een wondje hebt? Heb je ook pijn tijdens het vrijen of alleen erna? Ik heb er zo'n vijf jaar last van gehad, tijdens en na. Toen ik eindelijk naar de huisarts ging, bleek het een chronisch open plekje te zijn, wat elke keer weer opengeschuurd wordt tijdens de sex.

lisantjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:28

ik heb dus wel dat ik soms wel het gevoel heb alsof er iets gescheurd is soms bloedt het een beetje

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:30

het kan zijn dat je nog niet 'nat' genoeg bent al hij bij je naar binnen gaat. dan word het ook wat gevoelig

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:36

laartjuh schreef:
He dat heb ik ook, vreselijk is dat zeg. Ik heb het ook zo lekker als ik perongeluk mijn broek tever omhoog optrek.
Maar dan zeg maar dat ik steeds moet plassen maar er niks tot 1 drupje uitkomt, maar toch steeds een branderig gevoel dat ik moet plassen.

*zoekt naar remedie of in iedergeval benaming*

Dit wat jij benoemd lijkt sterk op symptomen van blaasontsteking, heb je dat al eens laten onderzoeken?

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 16:51

Quellian schreef:
Een tijdje met condoom doet ook wonderen. Ik had idd bij één van mijn exen ook last als hij in me klaarkwam, tijdje met condoom gedaan en het deed geen pijn meer Lachen

Dat helpt ja.

Rubiquil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:24

Ik heb een tijdlang blaasontsteking na blaasontsteking gehad.. dus het is bij mij allemaal best gevoelig.
Ik ken jou klachten ook, maar ik wat ik er tegen kan doen: na de seks plassen. niet 'even snel plassen', maar echt goed leegplassen zegmaar... En daarna ga ik zelf altijd even in de douche (ja ook midden in de nacht), even lekker alles afspoelen met water! Je moet jezelf iedere keer echt motiveren om in de douche te stappen want slapen is vaak erg aantrekkelijk als het al laat is;)

Nog een tip: als je vagina ehm geirriteerd aanvoelt na 'het' dan kan je er wat uierzalf opsmeren.. klinkt een beetje stom maar dit heeft de dokter mij verteld en het helpt echt...

Ik heb 'dat' wat die persoon vertelde hier die geneeskunde studeert (sorry naam vergeten). Er valt niks aan te tonen, alles is daar beneden goed, maar het is o zo gevoelig. Gelukkig weet ik wat ik er aan kan doen etc...

TS veel succes en probeer mijn tips eens uit!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:40

Rubiquil, knap dat je altijd op kan brengen de douche in te gaan!
Wat je hebt, is inderdaad (op dit moment) niks aan te doen medisch gezien omdat men gewoon weg niet weet waar de pijn door veroorzaakt wordt.
Er zijn experimenteel veel operaties bij vrouwen uitgevoerd die deze klachten hadden (met hun toestemming natuurlijk) waarbij het pijnlijke stuk huis rondom de vagina dan weggesneden werd en de rest weer aan elkaar gehecht, maar de resultaten daarvan waren erg teleurstellend en veel vrouwen hadden daarna zelfs nog meer problemen dan eerst door litteken vorming...

Wat jij al zegt, na seks goed uitplassen en even wassen helpt vaak (al is het soms een beetje). Wassen met van die speciale shampo voor je edele gebied is vaak ook een optie omdat dat wel alle sperma resten weg wast, maar de zuurgraad in het gebied laat zoals die hoort.

En zoals ik al zei, voor andere vrouwen met deze klachten kan glijmiddel helpen, zelfs al zijn ze vochtig genoeg, een condoom kan bij anderen helpen en er zijn vrouwen die er helaas ondanks allerlei opties gewoonweg mee moeten leren leven hoe ontzettend naar dat ook is...

aan de TS nogmaals, probeer alle gegeven tips van iedereen eens rustig uit en hopelijk zit er voor jou de gouden tip bij...
Ik ben eigenlijk wel benieuwd...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:53

Heb even in wat boeken zitten zoeken en misschien wil je zelf wat tekst en uitleg zoeken, dan is de volgende term te gebruiken waarmee je het meeste zal vinden:
dyspareunie. Dat betekent pijn tijdens of vlak na seks.
Er zijn heel erg veel redenen hiervoor en het is maar de vraag of je er wat mee kan, maar toch...
En ik denk dat Rubiqiul het Vulvulair Vestibulitis Syndroom bedoelt. Verbeter me als ik verkeerd zit.
Sterkte!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:55