Goede shampoo voor je haar..? (meer glans)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuusJa

Re: Goede shampoo voor je haar..? (meer glans)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 20:02

Ik gebruik nu shampoo van het merk kappers. Had het gekregen nadat ik kappersmodel moest zijn en ze wilde me overtuigen dat het beter is dan van de gewone drogisterijen!
Ik heb color&permanent shampoo, treatment en leave-in-repair gekregen, deze gebruik je dan als combinatie! Moet zeggen dat ik erg tevreden over ben! Het is zacht, het glanst en na al mijn verftroep van de drogisterijen voelt het eindelijk weer goed aan.

Je doet wel langer met zo´n flesje doordat je minder nodig hebt. Mag ook wel, want de prijs is ook hoger. Ik kan het je in ieder geval wel aanraden, maar je bent wel iets meer kwijt!
Ik weet niet of ze overal een PAK drogist hebben? Hier in de buurt wel, die verkopen kappersproducten tegen een goedkopere prijs dan de kapper doet (zij kopen geloof ik op van kappers die partijen over hebben of failliet zijn!). Daar zou het al wat goedkoper zijn!

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 17:01

Moderatoropmerking:
Als je reclame wilt maken voor je product, kun je een advertentie op EA-CO plaatsen

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 17:42

andrélon Glans helpt heel goed bij mij Haha!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 18:04

pascale schreef:
haal maar een proffesionele shampoo bij de kapper!dat zijn absoluut de besten ze zijn duur maar je hoeft er maar iets van te gebruiken want ze zijn heel geconcentreerd!
je kunt altijd naar de kapper gaan en advies vragen toch?!
groetjes

mmm, ik heb verschillende shampoos etc van kappers gebruikt...
maar na een weekje leuyk resultaat ging mijn haar toch altijd weer pluizen en klittne
nu met karma en henna shampoo van de lush en de veganaise conditioner van hetzelfde merk heb ik alweer een dikke maand glanzend gezond haar
dus voo rmij niets anders meer,
en proefdiervrij en natuurlijke producten vind ik dna ook weer een leuk pluspunt

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:29

Deze werkt geweldig!!
Afbeelding

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 16:23

Ranja schreef:
Als je reclame wilt maken voor je product, kun je een advertentie op EA-CO plaatsen

Dit slaat werkelijk waar helemaal nergens op. Ik heb al meerdere bokkers in meerdere topics advies gegeven over haar en dit product en heb al meerdere mensen kunnen helpen ook door alleen vragen te beantwoorden en niet te verkopen. Dus nee het is geen reclame het is advies waar om gevraagt word. Dat ik Nioxin nou zelf verkoop maakt het niks anders als dat ik het zou gebruiken en het niet bij mij te koop was want dan had ik preccies het zelfde verteld. In andere topics is dit ook niet als reclame maken gezien en weggehaald dus slaat nergens op dat hier al mijn tekst is weggehaald. Dit is gewoon kinderachtig!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 16:36

mmmarieke schreef:
andrélon Glans helpt heel goed bij mij Haha!

zoals ik al zei, daar kan ik niet tegen Vork

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:13

Breitling schreef:
Dit slaat werkelijk waar helemaal nergens op.

Regels zijn nu eenmaal regels.
Citaat:
In andere topics is dit ook niet als reclame maken gezien en weggehaald dus slaat nergens op dat hier al mijn tekst is weggehaald.

Misschien zijn die andere berichten niet opgemerkt door een van de moderators? En zeker als er niet getemd wordt, dan willen dat soort dingen er nog wel eens doorheen glippen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:18

Er worden toch ook andere merken vermeld. Met informatie erbij; wat heb je aan een product zonder uitlef?
Hoe kun je iets halen als je niet weet waar je het moet halen? Als ik verteld had dat het bijde super tegen over je huis te koop was had het ook mogen blijven staan.