Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
else80 schreef:Zit nu ook sterk na te denken over andere anticonceptie, mocht het met mijn 'date/scharrel/ potentieel vriendje' wat worden![]()
![]()
Knoffer schreef:Apart, ik lees nu dat heel wat vrouwen juist last krijgen van stemmingswisselingen en emoties zodra ze met de pil gestopt waren, ik heb juist het idee dat mijn pil dat veroorzaakt en zit daarom te denken om de mirena te nemen.
Knoffer schreef:Hmm, das balen en de reacties in dit topic zijn bijna allemaal negatiefnaja, mirena geeft ook hormonen af, alleen dan wat minder, dus ws zullen er dan minder 'afikcikverschijnselen' zijn. Maar eens met mijn dokter bespreken.
PrinCessRomy schreef:zie ook genoeg positieve, maar ik denk dat dit aan heel veel dingen ligt, zoals hoe je menstruatie ervoor was (voor pilgebruik) en je karakter en of je snel prikkelbaar bent.
Ik ben heel fel en kan heel naar uit de hoek komen zonder dat ik t zo bedoel, en de hormonen houden dat voor een groot deel tegen. als ik stop is t overduidelijk dat mn lijf de hormonen weer terug willen.
miilou_ schreef:ik ben er pas mee begonnenwas eigenlijk voor in de vakantie,maar de doktor schreef hem me vast voor!
heb er totaal geen last van, voel me zoals altijd!
even een vraagje off-topic, hoe oud waren jullie toen je het begon te slikken?
claudia23 schreef:miilou_ schreef:ik ben er pas mee begonnenwas eigenlijk voor in de vakantie,maar de doktor schreef hem me vast voor!
ikke 12
miilou_ schreef:ik ben er pas mee begonnenwas eigenlijk voor in de vakantie,maar de doktor schreef hem me vast voor!