te dik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Biem

Re: te dik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:11

natasja1991 schreef:
ja, zit op paardrijden, ben wel elke dag buiten en ik dans ook elke dag want ik ben gek op dansen

Das mooi Lachen
Probeer gewoon om 's ochtends is 2 crackers, en dan een tussendoortje: fruit, lunch, nog een tussendoortje(liga, fruit) 's avonds warm eten Lachen En vooral goed water drinken Haha!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:15

ga op jumpen!
dat doe ik nu ook.
je mot er veel voor bewegen en het is heel leuk!

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 13:16

ik heb atkins gedaan hield me netjes aan m'n dieet, was bijna 5 kilo kwijt en toen begon 'het' weer van voor af aan

vooral omdat ik laatst een broek via internet had gekocht
Het was €6,20 verzendkosten, toen ik die broek thuisbezorgd kreeg bleek die te klein, (als je de broek terug zou moeten sturen moest je zelf €6,20 betalen om terug te sturen en een nieuwe bestelling plaatsen, ook weer €6,20 bezorgkosten)
de broek zat strak dus ik dacht hij moet nog uitrekken enzo
en ik was niet van plan om 12,40 extra te gaan betalen, dus ik heb de broek gehouden

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:21

Ik ben vroeger ook gepest. Opwachten na school etc... Ik was 80kilo op mijn 13e en toen 1.55m ongeveer. Veeeel te dik dus.
Toen ben ik op mijn 14e heel veel afgevallen na het overlijden van mijn vriendin en opa. Ik kreeg toen ook een eigen paard, moest iedere dag 20km fietsen naar m'n nieuwe school en toen woog ik opeen 49kilo. En dan kom je die mensen tegen, schelden ze je weer uit omdat je te dun bent...nou ja.
Op het moment ben ik gelukkig weer wat aangekomen, want dat dunne is ook niet ideaal. Maar ik moet ook zeker oppassen dat ik niet te dik word.

Miss_Monet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:22

Ik ben niet te dik, maar wel gestopt met snoepen.

Nouja het meeste dan. Als me een lekkere koek wordt aangeboden dan
neem ik die ook wel aan.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:28

Boertjes schreef:
Ik ben vroeger ook gepest. Opwachten na school etc... Ik was 80kilo op mijn 13e en toen 1.55m ongeveer. Veeeel te dik dus.
Toen ben ik op mijn 14e heel veel afgevallen na het overlijden van mijn vriendin en opa. Ik kreeg toen ook een eigen paard, moest iedere dag 20km fietsen naar m'n nieuwe school en toen woog ik opeen 49kilo. En dan kom je die mensen tegen, schelden ze je weer uit omdat je te dun bent...nou ja.
Op het moment ben ik gelukkig weer wat aangekomen, want dat dunne is ook niet ideaal. Maar ik moet ook zeker oppassen dat ik niet te dik word.

dat laatste heb ik nu ook: OPPASSEN dat ik niet te dik wordt. ik ben in 2 maanden tijd 7 kilo aangekomen. moest ook, maar nu wil ik niet NOG dikker worden zegmaar. ik ben nu precies goed naar mijn zin...

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:35

Ik wil graag ongeveer 65 wegen bij mijn lengte van 1.60! Ik hoef er dus niet zoveel van af..
6 kilo nu nog Lachen

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:46

Ik was vroeger altijd "mollig" maar ik baalde er enorm van. Ik had ook flaporen en daardoor was ik niet zo'n "mooi" meisje...
Ik droeg daarom ook stomme fleece-truien, lelijke kleding, vormloos enzovoort... Op een gegeven moment heb ik de knoop doorgehakt om anders te worden. dat was (pas) in de 2e/3e van de middelbare school. Ik ben naar de dokter gegaan en heb gezegd dat ik mijn flaporen kwijt wil!
Ik mocht geopereerd worden Haha!
Ondertussen in de pauzes enzo, begon ik met minder eten. Liefst nam ik al niks mee, om in de verleiding te komen, want weggooien wilde ik niet. Zonde. Dus bijna elke dag zonder eten naar school, waaronder mijn resultaten weer leden.
Ik ben dan ook met veel moeite de eerste 3 jaar doorgekomen. Met mijn examens had ik geen letter geleerd, alleen wel goed gegeten, en.. gewoon gehaald.

Maargoed, daar ging het niet om, halverwege mijn laatste jaar werd ik dan geopereerd. na de operatie, haar eraf, en toch wel trots op hoeveel ik afgevallen was, ondanks de slechte manier van het niet-eten.

Maar nu sport ik, eet gezond, en moet eerlijk zeggen dat ik blij ben hoe ik er nu uitzie. Bij mekaar heeft het me dus veel tijd, moeite gekost, en door de slechte manier van afvallen voelde ik me niet altijd ok, maarja.. dat is dus mijn verhaal..

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:50

Biem schreef:
0riantje0: weeg jij het eten ook af? (van sonja-B)

jaa dat doe ik wel.. Heb al eens eerder proberen af te vallen, zonder het avondeten aan te passen en dat werkt natuurlijk niet.... Clown Dus dat doe ik ook..

Het scheelt ook als je het samen met iemand doet.. Dan heb je eventueel wat steun aan elkaar.. Als dat nodig is.

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 13:54

iemand anders nog tips.
zie er namelijk enorm tegenop om naar ponykamp eekwal te gaan,, wie gaat nog meer

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:01

Ik heb dat ook, dat ik me gewoon te dik voel..
Ik eet vrij weinig, maar denk de hele dag door aan eten, en dat is echt geen pretje..
Ook als ik bijv. iets tussendoor heb gegeten krijg ik een enorm schuldgevoel..
Verder trek ik me echt niks van andere mensen aan, maar het is puur alleen om gewoon lekker in mn vel te zitten.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:02

veel bewegen, sportschool, dat helpt ECHT!!!

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 14:04

ok maar ik durf niet te zwemmen op ponykamp

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:06

en wat nou buiten het sporten en echte dieeten om? gewoon tips om niet te snoepen als weet ik het wat? want dat doe ik dus...

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:07

hmm ja vervelend is dat Ja maar als je NU begint met sporten, echt goed sporten, kan je echt al een stuk afvallen!! echt ik raad het je zo aan, ik sport nu ook (ik ben nu echt niet dik meer) maar ik zie er gewoon gezonder uit, en mijn vriendin die meesport, die valt echt af, je kan het zien!! Echt meid, het is de moeite waard!!! Je voelt je ook een stuk beter in je vel. Succes ermee, ik hoop dat je er wat mee kan!!!!!!!!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:08

ikenindi schreef:
en wat nou buiten het sporten en echte dieeten om? gewoon tips om niet te snoepen als weet ik het wat? want dat doe ik dus...

gezond eten, niet meer dan nodig is, ook niet te weinig!!! en niet teveel tussendoortjes. Natuurlijk is bewegen wel belangrijk (ik weet dat het bij jou wat moeilijker wordt) maar probeer toch juist dan de kansen van beweging aan te pakken....

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 14:12

ik kan geen avater bovenaan mijn profiel zetten Verward help ???

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:13

dat doe ik ook wel. paardrijden gaat ook nog:) ik hoef ook niet af te vallen, maar zit de laatste tijd slecht in mijn vel en vreet dus weer onwijs... en ik krijg het niet voor elkaar het te laten staan... soms haal ik al wortels om te snoepen ofzo ipv snoepgoed, maar als dat op is (en dat is het snel) begin ik toch weer aan het volgende:s

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:15

meer fruit halen, kiwi's, bananen (vullen wel, maar weer koolhydraten) of gewoon een bak druiven, wortels, appels, gooi jezelf dood met het fruit, fruitsalades, fruitsappen, fruitijsjes (festini) ipv magnums

dan voorkom je in elk geval het slechte eten... Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:53

ja, maar fruit blijf ik eten en is zo op... dan begin ik dan aan de salmiakjes enzo...

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:15

ook als je NOG meer fruit haalt?? Als je 2 bakken druiven haalt, dat moet toch vullen??

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:19

oh, zit er net aan te denken, tegenwoordig bestaat er Optimel Control. Helpt je minder te eten. Mijn moeder heeft het ook gehaald (ah/c1000) en dat werkt ook als je maar door eet!! Ja

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:38

geen idee, maar te veel fruit lijkt mij ook niet goed;)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:46

hmm oke, maar teveel salmiakjes ook niet Knipoog miss toch maar eens denken aan optimel control dan?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:49

ken ik nie. is dat duur? wat ist precies? echt n afvalproduct? want dat hoef ik niet. kmoe eigenlijk gewoon de oorzaak aanpakken en beter in mijn vel gaan zitten...maar das lastig;)