Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kan je dan helemaal geen brood eten enz?
en natuurlijk de steun van anderen!! ik zeg niet dat het helemaal weg is maar het gaat al weer wat bergopwaarts..
daar ben ik echt heel blij om..! en trots..
het is idd een akelig gevoel!! maarja..Nog meer mensen die er last van hebben/hadden?? tanya89 schreef:Lizzle, ben je hiervoor in behandeling of niet?
Bandos schreef:Lieve allemaal,ha weer iets herkenbaars!!Ik denk dat iedereen in zijn/haar leven dit echt wel eens mee zal maken...ik dus ook!!
Als de klachten te erg zijn is het zinvol om hulp te zoeken,maar wat ook helpt is Bach rescue remedy spray.Wat in je mond sprayen,en echt het helpt heel goed.Zelfs bij nerveuze paarden werkt het kalmerend zonder bijverschijnselen,omdat het natuurlijk is.Heel veel sterkte allemaal.
dus daar zat ik toen heel erg mee..Ik ben toen wel bina 1 maand van school thuis geblevnomdat ik gewoon niet durfde..
( als je in dit tipic leest heb ik eht dsaar al vertelt denk ik) ik heb nu neit zo veel tijd, ik ben nu op school, post wel een keer als ik thuis ben, dan kan ik m`n verhaal ff vertellen..Ohja ik heb trouwens die bach rescuse spray en die werkt echt goed!! Ik ben na dit alles een beetje een paniekzaaier geworden
dus als ikz enuwachtig ben spray ik gewoon een paar keer en dat is het ver over..
ik vertel later meer...ik moet nu naarde les!!