Toen nieuwe van Garnier gekocht, bronze ofzoiets!
Volgende dag werd ik wakker, ik schrok me kapot!

Had ook achteraf gezien veeeel te veel gebruikt! Je hebt maar weinig nodig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blacky2000 schreef:Wat je vooral ook niet moet doen, is het spul opsmeren en dan lekker je bed inkruipen!!
Ik dacht dat het goed ingetrokken was, totdat ik de volgende morgen uit bed kwam, je kon precies zien waar mijn benen elkaar geraakt hadden die nacht.
Geen gezicht!!![]()
Het trok bij mij de tweede dag al aardig weg gelukkig
Jeanineeee schreef:ik had het ook een x opgesmeerd, mijn moeder heeft het ookmaar waar ik het had gesmeerd zag ik eigenlijk niks, maar mijn handen waren dus wel oranje, de rest van de week
heb het hierna ook niet meer geprobeerd
zag er niet uit haha
Justine_Mo schreef:Jeanineeee schreef:ik had het ook een x opgesmeerd, mijn moeder heeft het ookmaar waar ik het had gesmeerd zag ik eigenlijk niks, maar mijn handen waren dus wel oranje, de rest van de week
heb het hierna ook niet meer geprobeerd
zag er niet uit haha
je moet je handen ook goed wassen naadat je gemseerd hebt
Ilsemarie schreef:Ik heb die van dove, was ook huiverig om als zebra door het leven te gaan dus afgelopen weekend begonnen, zodat ik in elk geval niet in de hitte een broek aan moest en nou is het vies weer en zit ik hier met keurige egale bruine benen![]()
AnnemiekvM schreef:Nou Sanne! Dat heb je mooi voor elkaar. Ik smeer dat spul ook regelmatig en bij mijn wordt het wel egaal haha.
En ik heb ook zoeits voor mijn gezicht, gecombineerd met dagcreme. Ben nog geen zebra geworden.
En je hoeft nu toch geen korte broek aan