Uitslag op mn handen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marielle_

Re: Uitslag op mn handen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:59

Voor je gaat werken je handen goed dik incrèmen met vaseline of uierzalf en dan tijdens het werken handschoentjes aan doen. Lachen Dat werkt het beste tegen al die kloven. Knipoog Ik heb zelf altijd allemaal van die scheurtjes in mijn handen, vooral in de winter en juist in erg droge periodes. Nu heb ik speciale zalf van de dokter gekregen maar daarvoor hielp uierzalf heel goed bij mij. Lachen Veel succes er mee en wat wel en niet verplicht is bij de supermarkt waar je werkt daar kan jij zelf ook niets aan doen. Lachen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:14

Hm vervelend,
ik heb zelf ook op de vleeswaren gewerkt en dat je droge handen krijgt ed is bijna niet te voorkomen, want je wast vaak je handen en het sap dat uit het vlees komt droogde mijn handen ook gigantisch uit,
dan zijn kloofjes niet te voorkomen, en met handschoentjes werken vond ik helemaal niks, het was ook niet verplicht.
wat ik deed was telkens in elke pauze mijn handen in de vet zetten en dat was dan vaak als de pauze voorbij was wel ingetrokken, en dan ging het wel weer tot de volgende pauze.

En over hygienisch werken, tja de ene winkel is hygienischer als de andere.
als je daarover gaat denken is niets meer hygienisch Nagelbijten / Gniffelen
En die handschoentjes werken ook voor geen meter, ik kan er echt niet mee overweg
weet niet hoe dat zit met de ts, maar kan begrijpen dat je die niet aanwilt, plus dat je zulke vieze klamme handen erin krijgt, jakkie

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:40

Huh je mag echt wel op vleesafdelingen staan zonder handschoenen hoor ?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 16:33

Ik wil wel handschoenen aan maar ik MAG niet. Ik heb geen pauze dus kan tussendoor niet vetten wel voor en na het werk.

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 21:44

mijn moeder werkt ook op de vleeswaren afdeling en ook daar zijn de handschoenen niet verplicht. ik zie dat ook verder nergens hoor.
ik weet helaas niks voor je probleem. misschien goed insmeren met een goede handcreme die gelijk intrekt?