verbrand ongelofelijke pijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stoeptegel

Re: verbrand ongelofelijke pijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 23:42

veel bier drinken Knipoog helpt echt goed Vork

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 23:55

Verdoofd iig wel goed.. Knipoog

Zal als ik jou was de volgende keer dat je in de zon gaat, echt goed oppassen.. en altijd goed insmeren als je de zon in gaat..

Voor nu, dat is al vaker gezegd.. yoghurt of calendulan... hoop dat het al beter met je gaat... lijkt mij geen pretje in ieder geval!!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 00:09

Bij mij werkte de natte handdoek goed, al werd ik wel elk uur wakker omdat dat ding óók bloedheet werd... Verder is het gewoon afwachten tot je huid zich herstelt en proberen zo min mogelijk te zweten, want dat gaat extra branden. Vergeet je niet heul veul water te drinken??

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 01:12

Calendulan inderdaad, en een vriendin van me had laatst aloe vera zonneblaasjes gel mee van Kruidvat..zij verbrandt ook snel en ze vond dat spulletje heel goed werken!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:32

Bij de dokter hebben ze 1 of ander zalfje dat echt supergoed werkt. Ik weet niet hoe het heet, maar dat zou de dokter je wel kunnen vertellen. Ik had 2 jaar terug mijn been verbrand doordat er soep overheen was gegaan. Ik had 1e en 2e graads brandwonden en het deed echt ongelooflijk zeer, maar toen ik bij de dokter was hebben ze dat zalfje erop gesmeerd en verband erom gedaan en de pijn was meteen over en is ook niet meer teruggekomen.